Helgmys

107318-167
Som Florist är det sällan man föräras någon blomsterbukett. Oftast tror de att "Hon som JOBBAR med blommor vill väl inte HA blommor".....(Och så kommer de med något annat FINT istället...=))

Men så ÄR det inte....Jag ÄLSKAR ju blommor! Och därför unnar jag mig då och då en härlig bukett! Som denna,  "lite lagom" julig....

Den står nu på köksbordet och sprider sin väldoft och skönhet och ger mig en extra myskänsla över helgen! För så skall det vara, extra MYS på ledig Helg!

Trolda - on Holy-day!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va fint, du är verkligen en duktig florist må jag säga! =)

Postat av: Fialotta

Åh vad vacker den var, den hade gärna fått stå här hemma på mitt bord också =)

2006-12-10 @ 10:25:45
URL: http://fialotta.bloggagratis.se
Postat av: Trolda

Tack, tack ! =) Vi har ju alla våra kvalitéer...=)

Trolda - Kvalitativ...=)

2006-12-10 @ 20:30:37
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback