Il Divo

107318-164
MÅHÄNDA är de minst lika "diviga" som namnet antyder....Men jag BRYR mig faktiskt inte om det så länge som "Grabbarna" tar ton!

ÅTERIGEN är det JULMUSIKEN som fångar mitt intresse, och deras julskiva "The Christmas Collection" är UNDERBAR!

Är man som jag dessutom lite (LITE) bevandrad i den vackra ITALIENSKAN och sjunger hellre än bra, ja, då är detta en skiva att varmt rekommendera!

Tillsammans med kvartetten kör jag bara på......Toner som säkert låter HEMSKA i andras öron smälter generöst samman i  perfekt harmoni.....Det är JAG och dem, och tillsammans tar vi ton!

Trolda - in Harmony....

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Oj nu har nog Troldas dator hakat upp sig, fyra likadanna inlägg =)

Jag har aldrig hört dem sjunga, inte vad jag vet iaf. Jag gillar ju italienska, måste lyssna på den där =)

Tack för tipset!

Postat av: Magda

Jag som inte har någon julskiva att komma i stämning till. Kanske måste jag införskaffa denna skiva.

2006-12-07 @ 10:28:08
URL: http://magda.bloggagratis.se
Postat av: Trolda

Ja, Fialotta, det HADE den...Och jag raderade o raderade.....Till slut gick det visst bra iallafall...=) (men det tog nog lång tid!)
Och julskivan med dem är riktigt bra!

Trolda - med julmusik!

2006-12-07 @ 19:07:49
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Maria

Bra tips.... Den lilla julstämning som finns är är väldigt framkrystad... regn regn regn.. hu!

2006-12-07 @ 19:27:12
URL: http://www.emen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback