Agent 007

107318-130
Så har jag fått mig en ny IDOL......:) James Bond, Agent 007.....Oh la la.....GENTLEMANNA-STILEN håller än.....

En rynkigare, tuffare och mer arrogant MAN tar sig FANTASTISKT bra ut som allas vår  "James".....(Eller Daniel Craig som han egentligen heter).

Dry Martinin har han behållt.  De vackra kvinnorna likaså.....Men den nystrukna och ALLTID kritvita skjortan har han - som här - valt att ibland slita av sig!  Till min stora lycka...:)

För Mannen har också fler och senigare muskler.....OERHÖRT attraktiv!

Och eftersom den ANDRA huvudrollsinnehavaren är den GOE DANSKEN Mads Mikkelsen, YTTERLIGARE en idol till mig!, så har jag inga andra rekommendationer än att ;-"Gå och SE den!" "Gå och se den IDAG!"

Trolda - at the Movie!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha, ha jag får nog palla mig iväg och se den.

Postat av: Maria

Min sambo är så rolig, varje gång påannonsen om filmen kommer på teve så ropar han 'Titta va fuuuul han är! Kolla då! Usch! Ful!'
Haha... hmmm, undrar om han har en dröm som agent 007 han med? =)

2006-11-22 @ 03:52:11
URL: http://www.emen.blogg.se
Postat av: Fialotta

Så den var värd att se, ja då kanske man måste gå på bio då =)

2006-11-22 @ 08:49:19
URL: http://fialotta.bloggagratis.se
Postat av: cleo

Jag gillar James BOnd, men det har blivit för mycket action-film av dem de senaste åren. Min favorit James Bond spelade bara in en film, vad heter han nu igen, han spelade mr Rochester i Jane Eyre också... En riktig karaktärs skådespelare. Äh, jag kommer inte på namnet. Men Mads Mikkelsen är fin. Han och Johnny Depp, det är mina favoriter!

2006-11-22 @ 10:59:15
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Trolda

Ja, gå och se den...!!:) Han är faktiskt också lite av en ROMANTIKER i filmen..."suck"! Annars kan jag hålla med Cleo att det har blivit mer actionbaserade Bond-filmer...Men ser de ut som DAGENS Mr Bond, kan jag se "vad skit som helst"....:)

Trolda - Mrs Bond...:)

2006-11-22 @ 21:12:11
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback