Färdigbadat

107318-150
Varma, "rödmosiga" och smått berusade av lycka och tång  , svalkar vi oss med kall öl efter det timslånga tångbadet.

Vi hade en UNDERBART rolig helg tillsammans med våra Danska Vänner!

Här figurerar några av de fantastiska Vännerna som var med. Efter badet blev det ännu mer öl på "Turisthotellet"....Med avslutande dinering i mitt hem.

Nu har de "stängt" sin sommarstuga och det dröjer länge  innan vi ser dem igen här uppe. Saknaden är stor och man ser REDAN fram emot deras nästa besök!

Dessvärre är det inte bara "färdigbadat" för DENNA gången, utan för alltid! Tyvärr tvingas det anrika, gammaldags TÅNGBADET att stänga! Kommunen har bestämt att riva det och göra kontor i området istället! VANSINNIGT tråkig idé tycker jag, och många med mig, däribland Danskarna.

Så med det sista TÅNGBADET i färskt minne, värmer det lite EXTRA i kropp och själ!

Trolda - in the Bath.

Kommentarer
Postat av: Emma S.

va kul å skönt! vilken e din gubbe ;)

2006-11-26 @ 20:15:49
Postat av: Fialotta

Nämen ta bort ett härligt bad för att göra kontor, låter ju inte klokt! Så trevligt ni ser ut att ha de, och ja ni ser allt lite rosiga ut om kinderna =)

Postat av: Trolda

Emma; min "Gubbe" står BAKOM kameran...:) Men de tre framför är GOA de med....=)

Och ROSIGT var det...På alla sätt och vis...=)

Trolda - "Badig"!

2006-11-27 @ 06:19:53
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Anonym

Så mysigt allt ser ut...blir riktigt avundsjuk...fast inte Missunsam som grannarna dina..hehe

2006-11-28 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback