Golvdags!

107318-110
En sådan GO SAMBO man har......:)!!!!

Idag när jag kom hem efter en lååååååååång arbetsdag låg så GOLVET i sovrummet på plats!!!! (Själv hade jag påbörjat en "Adventskrans" som också får visualisera skönheten....)

Och jag är SÅ nöjd!!! Färgerna på bilden kan vara lite missvisande faktiskt, det är MYCKET finare i verkligheten...:)

Det känns rent och fräscht och jag får sådan lust att köpa tapeterna nu! (Något Sambon var MÅTTLIGT intresserad av just nu...-Men med kvinnlig list så....)

Och ny säng....Och nya lampor...Och nya krukor...Och....Och.....Men INGA nya mattor känns nödvändigt just NU iallafall.......Inte med mitt NYA, FINA GOLV!!

Trolda - Satisfied!

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Vad härligt med det nya golvet, grattis. Jättefint. :-) Och jag vill också göra en adventskrans, jag har aldrig gjort någon...

Postat av: Fialotta

Nämen du, vilket snyggt golv! Och en sådan underbar krans, nu blev jag inspirerad!

2006-11-11 @ 20:52:12
URL: http://fialotta.bloggagratis.se
Postat av: Trolda

Tack skall ni ha!!!:)Jag är faktiskt JÄTTENÖJD!:) Adventskransen däremot är inte riktigt färdig än...Men blir nog fin även den...:)

Trolda - Golvad!

2006-11-12 @ 18:19:59
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback