Juldekorationer

107318-95
FÖRRA året vid den här tiden arbetade jag på "Thorskogs Slott" med juldekorationer.

Det är ett underbart vackert slott som byggdes på slutet av 1800-talet, men platsen har faktiskt anor ända från 1200-talet!

Inredningen är tidsenlig och den består av fantastiska, gamla och vackra möbler! De satsar otroligt mycket på "myskänsla" och att ge besökaren känsla av "flärd och lyx".

Just till JULBORDEN satsar de inte bara på en fantastisk julbordsmeny, utan också väldigt mycket på vackra Blomsterarrangemang, Kransar, Ljusdekorationer och annat "juligt"! Det blir OTROLIGT vackert pyntat till JUL!!!

Och i år är det dags igen!!! Om knappt en vecka är vi ett fåtal från mitt arbete som skall dit! RIKTIGT kul och inspirerande! Jag ser VERKLIGEN fram emot min tid där igen!

Trolda - in the History!

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Nu blir jag allt avis på dig!!! Så underbart att få hålla på med något så roligt på en så vacker plats!

Du kan väl vara snäll och fota lite om möjlighet finns!?

Postat av: Trolda

Det skall jag absolut göra...:)

Trolda - "Slottsfru...":)

2006-11-03 @ 05:24:37
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: cleo

Jag sov över där en gång, när en kompis gifte sig och hade bröllopet där. Jättefint.

2006-11-07 @ 17:01:54
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback