The Lake House

107318-97
Ohhhhhh.....ÄNNU en romantisk film.......!!!

VERKLIGEN förvecklingar, och då inte ens bara i REALTID......Puha! För den sanna romantikern; SE DEN!!! Vackert, vackert......Och bra skådespelare. Sandra Bullock är en favorit sedan tidigare, och Keanu Reeves överraskar verkligen!

Tidigare har jag njutit av en FÅORDIG Reeves, i bland annat "Matrix", där han visar mer muskler än hjärna..(DET kan ju vara trevligt OCKSÅ!!!!!..........eller!?) Men nu visar karln alltså att han förutom muskler även har en liten romantisk hjärna och ett stort hjärta!

Och om du inte fäller en liten tår i slutscenen...Ja, då har du nog varken hjärna eller hjärta!

Trolda - Timetraveller by Heart!

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Jag har så många gånger tänkt blogga om den filmen, såg den för nån månad sen, Åh den är bara helt underbar. Bara huset och naturen-så vackert!

Postat av: Trolda

Vad kul att även du tycker det!!

Trolda - Romantiker!

2006-11-04 @ 09:12:39
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: cleo

Den vi ll jag se. Får se det med barnen, de gillar sådana filmer, men inte sambon. Han hälsar förresten att han känner de som Du skrev om i mejlet och att Du skulle hälsa. Mannen hjällpte min sambo upp ur diket med bilen förra året! :-)

2006-11-04 @ 11:26:39
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Trolda

Ja, se den absolut! Och visst är Världen LITEN ibland!?! Och det låter PRECIS som mannen i fråga...ALLTID hjälpsam och rar! Jag skall absolut hälsa!

Trolda - med hälsningar!

2006-11-04 @ 11:41:59
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback