Årets sista skörd...

107318-76

Dessbättre under tak - närmare bestämt i mitt lilla växthus - har jag så skördat årets sista tomater!

Med regnet smattrandes på glastaket har jag suttit och myst en stilla stund.....Drömt om NÄSTA års projekt....Tänk till vad som kan göras bättre.......Vad jag skall plantera och förhoppningsvis njuta av DÅ!!!

Mitt Växthus är min lilla alldeles egna, privata OAS! Där myser jag, filosoferar och drömmer om framtida projekt. Jag har inrett det med ljus, lite slitna, charmiga möbler... Och växter också förstås! HÄRLIGT!

Trolda - with Greenhouse!

Kommentarer
Postat av: Cadial

Jag ser att ALLA tomaterna har EXAKT samma storlek och färg. Är de genmanipulerade?

2006-10-24 @ 13:19:52
Postat av: cleopethra

Vi tog våra sista för ett par veckor sedan. Goda!

Postat av: Trolda

Knappast genmanipulerade...Däremot VÅRDADE med KÄRLEK och OMSORG....:)!!!!
Och FANTASTISKT goda är de!

Trolda - med gener!

2006-10-24 @ 19:13:17
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback