Beslut

107318-36

LIVET består av ständiga beslut.....Skall det göras si eller så...!? Och vi kommer inte ifrån dem, de finns där ALLTID. Och man VILL ju sä gärna att det skall bli RÄTT beslut!

NATUREN har beslutat att här i Sverige, där jag bor, BLIR det Vinter. Så småningom. Naturens beslut kan ingen råda över, tack o lov! Och jag följer med....Tar varje årstid till hjärtat - UTAN att behöva besluta om det. Naturen säger också att även om den lilla människan har beslut att fatta, - så går solen ner - och upp igen!

Nu har solen börjat att sakta stiga i mitt liv. Med en mycket kär Vän´s hjälp har jag så fattat ETT BESLUT!
Det må bära eller brista....Kanske är det överhuvudtaget inte genomförbart....!? Den som lever får se...

Men det känns fint att ha FATTAT.....Och fattat beslutet......Tack, käre Vän!

Trolda - my decision!



Kommentarer
Postat av: thomas

Trolda, låter som att du fattat ett mycket viktigt beslut idag. Det är en härlig känsla att ha gjort det, särskilt om man dessförinnan vacklat och tvekat. Jag har inte den känslan själv, tvärtom tycks det som om jag skulle vandra i ett slags obeslutsamhet ett tag. Grattis till ditt beslut, oavsett!

Postat av: Trolda

Det ÄR ett viktigt beslut...Jag tackar för gratulationerna!

Trolda - beslutsam.

2006-10-09 @ 20:43:59
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback