Morgonstund har Guld i mund....

107318-40

Min Sambo tycker jag är tokig som inte väljer att ligga kvar i sängen på morgonen......Själv går han upp halv fem varje dag.....- för att jobbet kräver det.

Jag skulle dock kunna ligga och tryna till iallafall klockan sex.......till och med halv sju om jag "skyndar på lite..."

Men Morgonen för mig är en NY DAG - med NYA möjligheter! Och jag glädjer mig ikapp med ljusets återkomst. Tycker om att gå och "greja" lite, plocka och "strosa runt..."

När sedan KAFFEDOFTEN sprider sig i hela huset känns det riktigt fint! Sätter mig så med min lilla kopp och betraktar stillheten, ron och dagens möjligheter.

Så för mig ÄR det "Guld i Mund"!

Trolda - in the early Morning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback