Nattsvart

107318-53

Som om ljuset plötsligt försvann....Som om natten tog över helt.....

Det känns tomt, ödsligt och trist. Saknaden är stor.

Jag pratar om en av mina absoluta FAVORITBLOGGARE. Som nu har lämnat oss......

Ja, dessbättre fortfarande vid LIV ( dock med förkylning....), men inte vid liv vid sin blogg.

Thomas är en man med öppet sinne.  Som med värme, humor och intelligens tagit oss med på turer över hela vida Världen. Han har skrivit om sina intressen, om sitt engagemang inom olika områden ,och jag har följt det med glädje! Vi har erhållit utdrag ur Böcker vi inte ens visste existerade....(iallafall inte JAG...)

Till följd av detta har han tydligen STÖRT vissa människor. Som genom påhopp, insinuationer, fördomar och aggressioner nu fått honom att hädanefter helt avstå från bloggandet.

Och jag sörjer djupt.

Jag sörjer först och främst för Thomas skull.....Här finns en Man som ÄLSKAR att skriva! Och en Man som KAN skriva! En Man som ger av sig själv, delar med sig och tar emot.
Med sina kunskaper, sin kreativitet och sitt engagemang har han höjt bloggandets nivå! Och nu har inkompetenta personer gjort slut på detta här i bloggvärlden....

Jag sörjer över också över Människans sätt att faktiskt vara....Egoism, aggressivitet, ondska och förtal.....Ack, vilken tragisk samling vi är....

Jag sörjer även för egen del...Eftersom min lilla Värld helt plötsligt blivit ännu mindre....

Det känns trist, det känns tråkigt, jag är ledsen och känner saknad och sorg.

Trolda - in Vain....


Kommentarer
Postat av: ElinLeticia

Håller med! Världen blev med ens mindre.

Postat av: petra

Ja, jag blev också verkligt besviken - men det är förstås hans beslut som man får respektera - men bloggvärlden blev lite tommare...

2006-10-16 @ 07:20:10
URL: http://sallyklee.blogg.se
Postat av: cleopethra

Oj, jag vet inte ens vem det är...

2006-11-10 @ 21:18:23
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback