Skitig bil....

107318-39

Om det nu hade funnits en tävling i "Parkeringens Skitigaste Bil" hade min definitivt varit nominerad. (Så BLIR det när man kör dryga 20 kilometer på grusväg varje dag....)

Hade det dessutom funnits en tävling i "Antal Kommentarer Om Din Skitiga Bil" hade jag med all säkerhet utgått med segern....

Det är OTROLIGT vilket engagemang och intresse gemene man verkar ägna detta ämne....(Själv har jag sedan LÄNGE slutat bry mig...)

Det är fascinerande vilka kunskaper folk måste ha.....Först och främst måste de ju veta att "den skitiga röda bilen" (dammigt röd...!) TILLHÖR mig!  Bor det månne en lite MINIDETEKTIV i Svensson!?

Sedan måste de ju faktiskt också föra någon form av DAGBOKSANTECKNINGAR över eventuell TVÄTT av min bil....För se, DET vet de......"Jasså, har du äntligen tvättat din bil.....Ha, ha, ha......"

De måste också ha mod till att faktiskt TALA OM för mig vad de tycker angående min skitiga bil....

Jag blir road - och oroad - över hur vansinnigt LITE dessa människor troligen har att BRY sig om i sina små liv.....Att de överhuvudtaget orkar ödsla energi på en sådan simpel angelägenhet.......FANTASTISKT!

Säkert är det också något de verkligen gått och "värkt" över lääääänge.......

Tidigare tvättade jag min bil "då och då"...Nu låter jag däremot nästan helt bli att göra det.
I REN protest - eller ska jag säga i SKITIG protest!?!

Trolda - so Dirty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback