Snus

107318-78
Min Sambo försöker sluta SNUSA......Sedan i söndags klockan 12.00 har han hållt upp! Då intogs sista "prillan" under pompa och ståt....."SE´N ÄR DET SLUT!!!"

Och SLUT har det varit - och "SLUT" är jag.....

Från att tidigare ha varit en glad, positiv man, med lätt till skratt, har han nu blivit smågrinig, negativ och lättirriterad.......(JÄTTEROLIGT.....!!)

Rastlös och orolig vandrar han huset igenom....Vankar av och an......Öppnar kylskåp och skafferi i jakt på det där som kan stilla suget......(Men det har ju JAG redan mumsat upp....:)

Nu skall ha iväg på en 3-dagars kurs i arbetet, och jag hoppas INNERLIGT att "suget" och abstinensen har mildrats något under bortavaron.....Och därmed också humöret!

För hellre en Snusare med glatt humör, än en nikotinfri Surmule!

Trolda - going Insane.....

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Du får göra kontroll när han kommer hem så han inte tjuv-snusat när han är borta :)

Min sambo snusar också, sen skulle han sluta och då rökte han sen gjorde han både och för att nu ha gått tillbaka till bara snuset. Hopplöst :)

Postat av: cleopethra

Hehe, hur går det nu? Har han fortfarande slutat? Min har försökt (sambo) med det går inte.

2006-11-10 @ 21:09:23
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Trolda

Han snusar "ibland"...Men HAR absolut minskat! Så LITE redig är han ju:)!

Trolda - med snusande Sambo...

2006-11-11 @ 18:58:05
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback