Teater

107318-82
Ikväll skall jag på TEATER! Med Stefan Sauk och Kjell Bergqvist.

Det utlovas många förlösande skratt, satir och ironi......HÄRLIGT! Precis vad man kan behöva i Höstrusket!

Hörde en intervju med Kjell Bergqvist på radion i morse. Han är RIKTIGT rolig den mannen tycker jag....Verkar vara en person med båda fötterna på jorden, med självdistans och med hjärta!

Hans humor är ofta lite "torr och snusförnuftig", och hans minspel är fantastiskt!  (Jag är svag för MÄN med humor...:)

Så medan vinden viner, och regnet öser ner, sitter jag bekvämt tillbakalutad i Salongen....:)

Kanske njuter jag också av ett glas Rött i pausen.....:)

Trolda - at the Theatre!

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Jag tror den där teatern är riktigt bra! Dom gästade "för kväll" förra veckan tror jag det var, och när dom pratade lät de som en väldans skratt-fest :)

Ha de så trevlig, klart du ska ta dig ett glas rött!

Postat av: cleo

Hoppas Du får riktigt roligt!

2006-10-26 @ 18:57:53
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Trolda

Tack! Det VAR verkligen riktigt roligt!!! Något glas med rödvin hanns dessvärre inte med...-Får ta ett ikväll istället...:)

Trolda - Road!

2006-10-27 @ 06:31:55
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback