Bowling

För första gången i mitt liv har jag "rullat klot" - d.v.s BOWLAT!!!

Detta under skedde i Danmark nu i helgen och jag lider fortfarande av krämpor och sträckningar i diverse nypåfunna muskler. Men det var så ROLIGT!!!Och det gick så BRA!!! Av 5 deltagare hamnade jag på en hedrande andra-plats! Inte illa alls, om jag får säga det själv.

Nu får jag då små visioner om att avancera i klotrullandet....Kanske kan jag till och med deltaga i det kommande OS i Kina.....!!????Börjar jag nu träna "på riktigt" , så finns det ju möjligheter.

Och tittar man på "De Bowlande" - ja, då ser man ju absolut sällan någon elitgymnast direkt.....Snarare är de lite småfeta, rundnätta och ger ett allmänt intryck av "soffliggerikondition".....

Med andra ord låter det ju som något för mig!

Trolda - the Rolling Chick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback