Feststæmning

Ja, nu befinner jag mig i den lilla byn Brande. Det ær en søt by med kun 8000 invånare ,och nu dessutom inklusive 2 dejliga SVENSKAR!

Mottagandet av våra Vænner ær bara så FANTASTISKT! ALLA - och då menar jag verkligen ALLA - vill møta oss, ta en pils sammen och vi får mængder med knusar! Vi hygger oss i det DEJLIGA DANMARK!

Idag så ær den stora FESTEN! Marianne håller stort galej. Klockan 13.00 startar det med vælkomstdrink o lite mat i hennes Kolonihave! Dærifrån blir det olika aktiviteter såsom cykling, skjutbaneøvningar(som jag ju ær så go till....)och lite annat sjov.

Med nytt tøj i bagagen (jag ær ju fin på att packa!) svidar vi så om till Aftensfesten!
Dær blir det så - selvføllig - ænnu mer mad....Och ænnu mer vin...Och ænnu mer grin (skratt) o hygge!

Jag befinner mig bland fantastiska Vænner och stæmningen ær på TOPP!

Trolda - the Party-lady.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback