Fotfetischism

I mitt arbete möter jag många olika slags människor. Jag möter människor i glädje, människor som har sorg. Ofta möter jag många "förälskelseberusade" män, och kanske är det därför jag befinner mig i olika egenartade situationer....

(Tro nu inte att jag arbetar inom någon "skumrask-industri".....Nejdå, jag är florist!)

En kund, som normalt är väldigt trevlig och social, kommenterade mina tår mycket liderligt för ett par veckor sedan.....Han ville SUGA på dem....De är SLICKBARA....."Men vad SÄGER du!???" replikerade jag...."Ja, vad SÄGER jag"...svarar då han.

Idag var han tillbaka......"För att kolla upp mina tår", som han så glatt sa....Med ett skratt. Han är inte otrevlig alls, ej heller speciellt påträngande, men man undrar ju.....

"Du ser pigg o fräsch ut som alltid"sa han....(Och det är ju fint att höra efter 5 dagars festande i Danmark.)

Jag antar att han vill markera sitt intresse på ett alldeles speciellt sätt...För vem glömmer en kommentar om ens SUGBARA tår!!??

Trolda - with Golden feet.

Kommentarer
Postat av: Micke

USCH...ett fotbad é mycket mer uppfriskande.. ha de gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback