Glädjande besök hos Herr Dentist!

ÄNTLIGEN! Till tandläkaren...hem från tandläkaren....Återbesök om ett år!!!Det känns så UNDERBART skönt! Inga hål, inga problem. Lite puts och fluor, fix o färdigt!  "Välkommen igen nästa år"!

Det är ju nästan så man blir lite förälskad i honom....Tandläkaren.(Och han ÄR snygg!)
Men betänk ett förhållande med en sån.....Att jämt och ständigt ha en fingerfärdig mans fingrar i MUNNEN!!! (Bättre ställen finns ju faktiskt...)

Nåja, vi närmare eftertanke är allt min käre Sambo alldeles ypperlig! Betongarbetare som han är.
Där snackar vi lite mer rejäla tag!

Ute skiner solen och det känns så där ljuvligt höstvarmt och friskt. Jag har köpt räkor som jag skall äta nu om någon timma då flouret "härdat".En liten festmåltid till mig själv för att fira att mitt årliga tandläkarbesök är till ända!

Ska sätta mig ute i solen tillsammans med räkor, bok och ett glas vitt vin.På en tisdag!Men så HAR jag faktiskt också en veckas semester! Mer om DEN kommer........

Trolda - the bright smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback