Lysande

Jag har investerat i en ny duschcreme - "with glowing touch"!! Den är varken dyr eller exklusiv, ej heller är doften speciellt unik. Men den skall ge dig -"en svag ljusreflekterande slöja och ett fint skimmer..."
(Och DET vill man ju ha..!??)

Nyduschad och fräsch - med en förhoppningsvis alldeles GNISTRANDE lekamen - kråmade jag mig så lite extra för Sambon...I hopp om att det skulle "tända till.."

Sambon noterade dock varken skimmer, glimmer eller någon slöja....Och doften var verkligen inget speciellt....

Jaha, så var det alltså med DET!!

Jag tror att det istället är bättre att satsa på sitt EGET, INRE glimmer och skimmer!! Det ger dig nog en alldeles speciell slöja.....

Och dessutom - vem vill lysa som en radioaktiv diod i mörkret!??

Trolda - Your light in the dark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback