Solvarm i september!

107318-12
Är det inte en FANTASTISK höst!!!

Med stor GLÄDJE tar jag den till mig och njuter av livets möjligheter!!

Inspirerad av dagens upplevelser ystrar jag runt i tankarnas värld......SUGER åt mig solens varma strålar - och strålar.....Med ett glas vin i handen, med tankar fjärran vida, susar jag runt i Alltet! Och NJUTER!!!

Har besökt en inspirerande utställning idag. Där visades Blomster, Smide, Konst - i form av oljemålningar, Design och Nytänkande....Jag blev så GLAD!!! Och fick LUST! Lust till LIVET, lust till att vara....Lust till att dela MED mig!!

Efter den inspirerande utställningen blev det ju Kolmilan.....Och tid till eftertanke.

Nu har jag njutit stillheten och lugnet hemmavid. Reflekterat, diskuterat, analyserat......Och druckit vin....Känner mig smått filosofisk...

Så med solvarma kinder och lustfyllt hjärta tar jag Hösten till mig!! Suger de sista varma strålarna ur Solens källa.Njuter....En så´n Höst!!

Trolda - with Passion for Life!

Kommentarer
Postat av: thomas

Du sprider glädje, värme och skönhet. Jag ska försöka möta höstens med samma milda generositet som du! Tack för inspirationen från Thomas

Postat av: Trolda

Kan man inspirera en sådan inspirerande Man ger det livet inspiration!

Trolda - den inspirerande.

2006-09-24 @ 10:36:39
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback