"Film-klassiker"

En god Vän har lånat ut sin James Bond-samling till oss. Det är en MÄNGD filmer som sträcker sig över hela perioden från första filmen och framåt. Det kan bli många timmar framför teven med andra ord...Även om jag betvivlar jag kommer att se dem ALLA. Men några skall jag absolut se. För James Bond-filmerna roar och underhåller på sitt charmanta vis...De innehåller humor, action, spänning, dramatik och lite romantik. Precis så där lite lagom av allt...Och MÄNNEN som spelar Agent 007 har onekligen något VISST, bara DET gör ju filmerna sevärda...=D
image933 
Favoriten är nog Sean Connery...Med sin skotska brytning och sitt oerhört manliga uppträdande och med sin sensuella blick förför Han onekligen på filmen...(Annars är jag ju oerhört svag för det SENASTE tillskottet inom filmerna, Daniel Craig...Ohlala...=D)

Det regnar och det är min "jobb-helg". Som BÄDDAT för att insupa den första filmen redan ikväll och låta fler följa de kommande dagarna...Bara koppla av och njuta halvliggandes i soffan, precis så där som man vill ha det ibland.

Jag önskar ER alla en skön HELG!

Trolda - So Classical...=D


Kommentarer
Postat av: Poppins

Ha en härligt mysig Bond-helg. Själv har jag aldrig lyckat se en HEL Bondfilm... Många av mina vänner tittar oförstående på mig när jag säger så. Men jag kan inte tycka de är bra... Jag fattar helt enkelt inte grejen. Min man suckar och anser mig vara en tråkmåns... :)
kramar

Postat av: ejmis

Jag har sett dom flesta filmerna men det är tyvärr inga favoriter.

2007-08-31 @ 21:56:38
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anonym

De senaste Bond-filmerna har jag inte sett.
De andra har jag sett ett antal ggr. Tycker att de är underhållande med precis det du nämner. Sean Connery är också min favorit. Hans blick och röst är...;)Ha en bra helg
Lilykramar

2007-09-01 @ 09:00:00
Postat av: åsa

Visst är de snygga..DESSA 007...=)/ÅSA

2007-09-01 @ 15:53:44
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Trolda

Poppins; Tack! och jag önskar dig en fin helg också - om än UTAN Mr Bond då...=D (Och hälsa din käre Make att du inte ALLS är någon tråkmåns för det...=D)
Ejmis; Ja men du HAR sett dem iallafall...=D
Lily; Visste väl jag skulle få medhåll av dig Lily...=D Du har ju så god smak =D Ha en fortsatt fin helg!
Åsa; ÄNNU en med god smak....=D
Trolda - kramar till er alla!

2007-09-01 @ 18:27:47
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback