Spegel, spegel...

...på väggen där...

Den gode TOMTEN kikade förbi med FLER paket...=D Men eftersom jag känner mig ALLT annat än SKÖN just idag får ni hålla tillgodo med "BROR" (Giraffen från Liseberg heter så...=D) figurerandes på bild, och RAMEN på spegeln...Visst är den FIN!?!
image1001 
KANSKE kommer jag senare att i sann "EGO-ANDA" visa upp mig i mitt alldeles FANTASTISKT vackra REA-FYND en annan dag i spegeln...=D (En klänning som kostat 2200 kronor blev min för två...hundra spänn...=D)
 RAMEN har en liten "sliten och gammaldags" stil...Passar alldeles utmärkt i dito hall.
KLÄNNINGEN är i skiraste material...Med vackra broderier. NÄSTAN lite "brud-känsla" över den, men skall bli en "NYÅRS-BLÅSA" =D
image1003 
Halsbandet i sötvattenspärlor passar fint till...

Jag inser att TOMTEN är en GOD person, och att JUL är KUL. Jag har fått mycket KÄRLEK av Familj, Vänner och Bekanta och dessutom en hel del härliga klappar =D Jag längtar dock till en av för mig årets absoluta FAVORITHELGER, NYÅR, då jag skall ikläda mig den vackra klänningen och summera året som gått, men framför allt se fram emot det NYA. Och i vitaste vitt känns det rent, nytt, ljust och hoppfullt... Iallafall i SPEGELN =D

Trolda - With A Mirror!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min vän! Du vet inte hur glad du gör mig med dina gulliga ord. Jag hade en härlig dag :)
Skönt att höra att din jul var bra med mycket kärlek och omtanke, för det är väl så det är tänkt att julen ska vara :)

Jag gillar din spegel, den skulle passa här också ;)

Vilken underbar klänning du fått tag i, och för 200.-! Jisses! Vilket fynd! Underbar och jättevacker, som en dröm.
Jag gillar också NYÅR för precis det du säger och så är ju VÅREN i antågande.
Ha det jättebra :)
Många bamsekramar från Lily

2007-12-27 @ 22:52:10
Postat av: Poppins

VITT VITT VITT! Vit spegel och vit klänning. Nytt liv, nya förhoppningar och nya upplevelser. Din vita klänning är perfekt som symbol.
Hoppas du får en underbar nyårsafton i din klänning. Du kommer nog att känna dig som Askungen på bal i den vackra klänningen. Och ja, jag vill gärna se hur den ser ut. Det lilla smakprovet tyder ju på att den är helt underbar.
Nyårsafton blir betydligt lugnare för vår del. Vi äter middag hemma tillsammans med våra (allmer) åldrande föräldrar. Men det har sin charm det också...
många kramar från Poppins

Postat av: Zassi

Nämen jag dånar så snygg klänning! Ojoj vad fin du kommer att bli :) Som en prinsessa!!

Spegeln va inte fel den heller - tycker mig känna igen den minsann! *blink*

Ha det bäst!! Kramiz//z

2007-12-28 @ 12:27:59
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: fialotta

Herregud tänk att du är tillbaka!!!!!! Välkommen åter, du har varit saknad ska du veta. God fortsättning på dig och ja, ramen var väldigt vacker.

2007-12-28 @ 13:28:31
URL: http://fialotta.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Härligt inlägg! Gott Nytt År till dig!

2007-12-28 @ 15:48:21
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: cadial

ramar och klanningar i all ara, men jag fastade for det vackra halsbandet. BROR? Liknar giraffen nagon du kanner, eller?

2007-12-28 @ 17:59:08
Postat av: Åsa

Vilket fynd! och ser såå fin ut på bild.. med broderiet.=)
Giraffen tyckte jag om.. skulle vilja ha en också.=))/¨åsa

2007-12-28 @ 20:14:30
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: annebelle

Vilket fynd! :-)

2007-12-29 @ 13:25:37
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Trolda

Lily; Tack du underbara människa =D Och visst är det VÅRKÄNSLOR i Nyårsfirandet...Denna LJUVLIGA tid! KRAM!
Poppins; NYA tider...Vitt får symbolisera så mycket...Och DITT nyårsfirande låter ju jätte-trevligt det också =D Du får det säkert SAGOLIKT du också...=D Och jag skall ta mer bilder av iallafall klänningen...;D
Zassi; Ja, klänningen är fantastiskt vacker...=D Nu gäller det ju bara att leva upp till den också...Så att liksom inte DEN tar över och lämnar mig blek o mesig...=D SPEGELN viskades det om på en ANNAN eminent blogg...;D Dock inte för 150 spänn, men den är ju bara SÅ snygg...=D
Fialotta, TACK skall du ha =D Skall kika in hos dig snart också!
Johanna; TACK =D Gott nytt år til dig också!
Cadial; Halsbandet är riktigt fint också! Och KANSKE, kanske påminner han om någon i släkten...;D Med den långa halsen, det gula "håret"...
Åsa; den är så vacker...=D Och BROR är bara urgullig! En STJÄRNVINST på Liseberg...=D
Annebelle; YEP! So it is =D
Trolda - med LEDIGHETSKRAMAR =D

2007-12-29 @ 18:43:51
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback