Silver och Brons!

107318-287

En riktig SPORTHELG har det varit minsann!

I BANDYN tog Sverige en fin SILVERMEDALJ, när de förlorade mot Ryssarna på hemmaplan tidigare idag. Något vi kan vara stolta över och glädjas åt!

HIPP, HIPP, HURRA för oss! =D

107318-285

Våra kära grannar i syd kan stolt gå hem med en BRONSMEDALJ efter en fantastisk insats i HANDBOLLS-VM! Vi GRATULERAR och säger med stort hjärta TILLYKKE!

Nu kan jag så pusta ut, lugna ner hjärtfrekvensen och ta det lugnt. Till NÄSTA spännande evenemang....

Trolda - Exhausted!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har också sett sport idag men skidskytte, jag tycker det är roligt och längdåkning.
Spännande.
Kram

Postat av: Anonym

Oj, ja

2007-02-04 @ 19:35:44
Postat av: cleo

Oj, jag har ingen koll på sadant alls! Bra att Du håller mig uppdaterad! :-) Heja Sverige och Danmark!

2007-02-04 @ 19:36:19
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Trolda

Therese; Ja, visst blir man engagerad! Och hjärtat slår lite extra för Sverige...=D

Cleo; Jamen vad BRA att jag kan bidra med lite "nytt" till dig! =D Heja oss och Danmark!!=D

Trolda - Heja Sverige!

2007-02-05 @ 10:25:17
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback