Vinter

107318-253

Eftersom jag är REALIST inser jag krasst att det lär DRÖJA innan båten vänds och det är dags att ro ut i ljuva sjön.....Och jag bidar min tid.

Min GRANNE däremot låter inget tillfälle förfaras....VINTERMÄNNISKA som Hon uppenbarligen är! (Aaargh!!!) Därför packar vi dagen till ära en kaffekorg och förbereder oss på en långpromenad ihop.107318-251

Och blir himlen lika blå och vacker som häromdagen kommer nog till och med JAG att njuta! För det är verkligen OTROLIGT vackert ute just nu!107318-252

Så istället för att sitta inne och SURA över minusgrader och snö, paltar jag ÅTERIGEN på mig "Michelin-utstyrseln" och stegar iväg! Och hoppas på en fin dag! (Och varmt KAFFE!)

Trolda - Walking!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur härligt låter inte det, packa kaffekorg och ge sig ut.
Och jag kan inte mer än instämma om hur vackert det är. Trevligt

Postat av: Maria

Åh va fint! Jag michelinade mej en stund idag för det väldans kallt ju!

2007-01-24 @ 20:17:37
URL: http://emen.blogg.se
Postat av: Ella

Hmmm, njuter av alla vackra bilder igen.
Synd att det ska ta sådan tid innan våren kommer.

2007-01-24 @ 20:39:34
URL: http://livetefter.blogg.se
Postat av: Inga M

Du har så fina bilder! De lyser och värmer i kylan!

2007-01-25 @ 00:17:58
Postat av: Trolda

Ja, det var en härlig uppfriskande liten tur....TROTS kylan...Så därför är det ju fint med "värmande"bilder då...=)Tack, tack!

Trolda - God Morgon!

2007-01-25 @ 06:49:44
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback