"Fallens Dagar"

Hela helgen är det begivenheter i Trollhättan. Det är det årliga evenemanget "Fallens Dagar" som går av stapeln. Det är riktig feststämning med levande musik, tävlingar, uppvisningar, utställningar, hantverksmässa, restaurangtält och mycket mer...De flesta besökare fascineras dock kanske allra mest av VATTENFALLSPÅSLÄPPEN som är en mäktig syn. Och har man aldrig besökt Trollhättan under "Fallens Dagar" kan jag varmt rekommendera ett besök! Festligheterna pågår hela den kommande helgen och avslutas med ett gigantiskt och sprakande fyrverkeri på söndagskvällen.
image775 
Hela staden lever upp och det är här man exempelvis kan stöta på gamla klasskamrater man inte sett på tjugo år, eller bekanta från förr man inte träffat på år och dagar...Det är också här man går ut med sina Vänner för att ha en riktigt trevlig kväll och kul ihop. Om jag skall dit ? SJÄLVKLART skall jag det =D

Trolda - Welcoming You!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det låter som om du kommer att få
en trevlig helg!
Hoppas ni får bra väder också.

Postat av: Anonym

Va kul det låter! Det låter mäktigt med vattenfallspåsläppen. Hantverksmässa...whau!
Ha det så kul :)
kram Lily

2007-07-20 @ 18:34:55
Postat av: Poppins

Ha det så trevligt och hoppas du träffar många bekanta! kram

2007-07-20 @ 21:18:07
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Trolda

Ejmis; Idag har det STRÅLAT på eftermiddagen och kvällen....=D I alla bemärkelser! =D Helgen lever kvar och så även jag..=D
Lily; Tack Lily! Fredagskvällen har varit oerhört trevlig...=D Och imorgon stundar så löööördagen....=D Vattenfallen ÄR fantastiska - även om jag nu bevistat dem ett antal år tröttnar jag faktiskt aldrig..Hantverksmässan är riktigt seriös och trevlig den också =D
Poppins; det ÄR faktiskt så att man stöter på gamla bekanta....Även ikväll gjorde jag det och det är verkligen jättekul =D Och trevligt VAR det, tack =D
Trolda - lyckligt trött...=D

2007-07-21 @ 01:06:48
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback