Fredagshælsningar!!!

Hej alla KÆRA BloggVænner!!!

Ja, Trolda ær fortfarande på FERIE i det DEJLIGA DANMARK och vill bara sænda en "lille hilsen" dærifrån...=D

Vædret har væl inte varit det allra bæsta, men vi har faktiskt haft riktig tur ændå, då vi ju huserar på den underbara VÆSTKUSTEN som varit mindre utsatt før regn och skyfall.

Det HAR blivit lite førbættrad solbrænna och det HAR faktiskt också blivit BAD...(sviiiiinkallt....=D) Det har också blivit många kulturella upplevelser i form av utstællningar och museiebesøk. Kulturen har också flødat i form av PUB-BESØK....."Vad VORE vøl Livet utan en DANSK KRO...." =D

Imorgon kanske det blir ytterligare bad, om æn dock ofrivilligt, då vi skall ge oss ut på en TRE (!) mil lång kanot-tur...I SKJERN Å, tillsammans med alla våra DEJLIGA Vænner hærifrån Danmark.

Jag HYGGER mig, som de sæger på dansk, och jag hoppas att æven NI mina kæra Vænner gør det! Jag ær tillbaka i Sverige på måndag kvæll, och ser fram emot att då få læsa alla era fantastiska inlægg ni sjælva skrivit medans jag varit hær!

STOR kram till er alla =D

Trolda - Directly From Denmark...=D

Kommentarer
Postat av: Poppins

Hej! Så skönt att ni inte har regnat bort. Det har nästan jag gjort!!! Kul att få höra mer på måndag.
kram

Postat av: Anonym

Va bra att ni har fått lite sol. Ser fram emot din hemkomst. Kram Lily :)

2007-07-06 @ 15:04:00
Postat av: Zassi

Nämen hallå!! Direktrapport från Danmark :) Underbart!! Och jag litar på att du tar en pilsner åt mig med. Hvergang!!
Ha fortsatt underbar helg! Hörs igen på måndag! Kramkram//Z

2007-07-06 @ 20:41:49
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: pimpim11

Åh så roligt att få höra ifrån dig.kram pimpim

2007-07-07 @ 09:37:44
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: Åsa

Ha så kul... på kanotturen..=)/åsa

2007-07-07 @ 12:22:25
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Anonym

Poppins; Nejdå, hær har regnat en del, men inte så værst farligt iallafall....=)
Lily; Skall allt bli lite skønt att koma hem också...Tack =D
Zassi; NATURLIGTVIS tar jag en øl før dig också...Hvergang...=D
Pimpim; Kul att høra från dig/er också...=D
Åsa; Tack =D Det var en fantastiskt hærlig kanottur, men idag har jag REJÆL træningsværk....=)
Trolda - Tjingeling från Danmark =D

2007-07-08 @ 10:47:11
Postat av: ejmis

Det låter som er semester är bra trots vädret...kul att du snart är "hemma på bloggen" igen!

2007-07-08 @ 23:28:38
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Trolda

Ejmis; Tack =) Nu ÄR det härligt att vara hemma igen! =D
Trolda - hemmavid =D

2007-07-09 @ 22:46:50
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback