"Teve-kändis..."

Jaha, så kanske man hamnar på TEVE framigenom...=D

Helt oförhappandes dök personal från inredningsprogrammet "Bygglov" i TV4 upp i affären i förmiddags...De skulle inhandla rekvisita inför en husrenovering de höll på med i området.

image619

Nervositeten blev stor bland oss anställda och vi gick väl lite till mans fram till spegeln för en snabbkik...En i personalen drömmer onekligen om teve-karriär, för det blev ett moln av hårspray i hennes fotspår och make-upen lyste tydligt förbättrad...Själv hoppades jag på att med min stil och diskretion (.!.) slippa uppmärksamhet och teve-framträdande och när de först gick till första kassan pustade jag ut...

Döm då om min förvåning när helt plötsligt Mija Kinning står vid min disk och frågar om jag kan hjälpa henne...Och om jag har något emot att bli filmad....(Aaaaaarrrgh.....!!!!)
image620 
Av Mats "Matte" Carlsson och Willy Björkman syntes inga spår, men Mija Kinning visade sig vara en OTROLIGT trevlig kvinna. Jag nämnde lite försynt att - "Nu blir jag minsann lite nervös...." Hon deklarerade klart och tydligt att det behöver jag inte ALLS vara....(Det pirrade MYCKET i magen där framför kameran kan jag lova...=D)

Det hela förlöpte dock väl och jag HOPPAS att jag även skall ta mig hyfsat ut på ett eventuellt inslag från teveprogrammet när det beger sig...Det blir inte förrän i JANUARI år 2008, så jag lär definitivt ha tid på mig att våndas...Kanske blir det inte ens något klipp av mig , men jag finns iallafall på TV4:as rullar...=D

Och LITE kul var det...=D

Trolda - "Moviestar"....=D

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul! Du påminner mig väl inför din eventuella tv-premiär?!

Postat av: Lily of the valley

Vad kul och spännande! Trolda - the moviestar.
Du måste påminna om det när det närmar sig sändning. ;)
Ha en trevlig fredagkväll!
Du lär nog drömma en hel del i natt...;)
Kram
Lily
:D

2007-06-01 @ 20:32:30
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Poppins

En framtida kändis! Nu borde jag hålla mig framme och be om en autograf - innan det blir samlarobjekt.
Kul det där du skrev om att tenn är manligt. Har inte tänkt så, men det är säkert därför det blir en så bra helhet med rosorna!
Kram och ha en mysig helg!

2007-06-01 @ 21:37:38
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: laijnen

Se där ja. En blivande stjärna har fötts....Kan man i detta läget redan få en autograf tro.
Idag har det bakats bullar i hemmet, och det kan jag lova är 100 år sedan det hände sist
Önskar även dig en superskön helg. Nu kommer nog sommaren vi väntat på.
Kram Laijen

2007-06-01 @ 21:45:47
URL: http://laijnen.wordpress.com
Postat av: Maria

Spännande! Du måste meddela när de programmet kommer för det vill man ju verkligen inte missa!!

2007-06-01 @ 22:02:06
URL: http://www.hos-emen.se
Postat av: Trolda

Ejmis; Absolut....=D "Inte ett ÖGA lär väl vara torrt..." =D
Lily of the Valley; Tvättäkta Moviestar..=D Och JA då, det lär nog nämnas frampå vinterkanten...Och jag önskar dig en underbar helg! Dröm sött....=D
Poppins; Ja, risken FINNS ju.....=D Och autografer skriver jag ju gääärna....=D Och tenn känns onekligen som manligt....kontra de otroligt feminina rosorna...Det KÄNNS så iallafall...Underbara bilder du visar =D ha en fin helg du också!
Laijnen; Tänk....jag har ALDRIG bakat bullar! (förutom som barn med Mamma...)Men det tillhör väl ej heller å andra sidan en blivande stjärnas lott..bullbakning....=D Ha en underbar helg! Och nu skaffar vi oss SOLBRÄNNAN vi skulle haft i maj...=D
Trolda - SÅÅÅÅÅ berömd....=D

2007-06-01 @ 22:04:52
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Trolda

Maria; ja, det VET du väl att jag göööör...=D Ingen är mer nervös än jag....=D TÄNK om jag verkligen är MED!!!??? hujedamej.....=D
Trolda - moviestar...=D

2007-06-01 @ 22:06:09
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: EVA

Trolda - the Moviestar låter ju kanon !!!
Du får hjälpa oss att komma ihåg att kolla när det är dags ...
Ha en underbar helg !
JÄTTEKRAM EVA

2007-06-01 @ 22:44:03
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Anonym

Tv kändis så roligt-
Det programmet vill jag se du får påminna oss.
Tack för gratulationerna och för att du tyckte jag ser ung ut eller........../pimpim

2007-06-01 @ 23:36:26
Postat av: Inga M

Du måste förstås berätta i god tid när det kommer på tv!

2007-06-02 @ 09:24:41
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Trolda

Eva; Absolut...=D Ha en underbar helg du/ni också!
Pimpim; Ja, men du SER ung ut...Och framför allt har du ett ungt sinne...=D
Inga; Jag lovar! (det lär väl tjatas om det låååångt före antar jag....=D)
Trolda - godmorgon!

2007-06-02 @ 09:40:30
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Anonym

Nämen GUUUUUD så spännande!! Iiiiiih...
Favoritprogrammet (näst efter Roomservice).
Ojojoj, ja du får inte missa att påminna oss - det är långt till februari :)
Hahaha... snopet för jobbarkompisen ;)
Ojojoj.. var roligt! Roligt!! *snurr*

2007-06-03 @ 09:49:06
Postat av: Trolda

Zassi; Hiiiihiii.....=D Ja, det var faktiskt RIKTIGT spännande o pirrigt o kuuuuul....=D
Trolda - #Snurrelisnurr"....=D

2007-06-03 @ 11:03:56
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback