"Trött men Lycklig"

Ja, så har en FANTASTISK SEMESTER tagit sin ände. Och det är med stor sorg jag lämnat mina UNDERBARA skotska VÄNNER för den här gången. Men vi lär förhoppningsvis ses snart igen...Och sann vänskap består - så är det!
 

Vädret har väl inte varit det bästa...Men det har faktiskt varit mer sol än regn, även om det den första dagen då vi besökte St Andrews - GOLFNÄSTET där celebriteter och världskändisar spelar - formligen ÖSTE ner. Men vad gör man inte för att ståta på BRON där priserna delas ut...
image546
"Det är jag och Tiger Woods...."=D

När det REGNAR är det ypperligt att slinka in på någon av alla de underbara PUBAR som finns...Då kan man sitta med en PINT med gott samvete och filosofera över livets alla trivialiteter....Och det BLEV visst några tillfällen...

image547

Tennents Lager....När den smakar som allra bäst efter en uppfriskande promenad vid havet.

 Urvalet är stort vid bardisken...

   Och promenadstråken många...

Nu väntar en varm härlig DUSCH efter en hel dags resa. Skall packa upp mina saker och bara sätta mig till ro en liten stund. Sätta mig till ro och samla mina intryck och upplevelser från detta FANTASTISKA land och med dessa två av våra mest UNDERBARA vänner. Jag är trött och lycklig. Och jag återkommer med mer bilder från resan frampå....Tack för alla fina och trevliga kommentarer under resans gång....=D

Trolda - I´m Back...=D

Kommentarer
Postat av: Zassi

TJOHOO!!! Hemma :) Som jag väntat :)
Och härliga bilder! Jahaja! Tiger och du, kunde just tro det :)
Tänk så snygg du är med en pint i näven ;)
Åh vad jag hade önskat att jag och gubben varit med!
Vi passar tokbra i pubar och på annat skoj!!
Vila en dag eller två, och kom sen tillbaka med de bästa Skottlandbilderna ever!! ;) Bamsekramar!!!!

Postat av: Maria

Låter jättehärligt!
Åhh det är så himla vackert ju!

2007-05-18 @ 20:30:33
URL: http://www.hos-emen.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Välkommen hem. Verkar som du har haft en fin vecka.
Ha en fortsatt skön helg.

2007-05-18 @ 21:19:39
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: åsa

God kväll! själv...här öser det ner..=( och inte var det bättre igår..! Vad härligt ändå att ni haft det bra.. för det är ju så att goda vänners lag.. så mår man riktigt gott!!! Ska bli kul o se bilder från detta härliga land.. jag var där för 25 år sedan! / Åsa

2007-05-18 @ 21:46:33
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: laijnen

Välkommen hem som sagt. Jag har aldrig varit i Skottland, men vem vet kanske en dag man tar sig dit.
Du skulle ha varit en fågel den dagen då alla grodorna hoppade ur min min, tror du hade skrattat gott å det...hihi
Kram Laijnen

2007-05-18 @ 22:06:39
URL: http://laijnen.wordpress.com
Postat av: Inga M

Låter som en alldeles lagom semester på en plats som Du tycker mycket om. Vad mer kan man begära?

2007-05-19 @ 00:42:09
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Pialotta

Ser verkligen trevligt och avslappnande ut Trolda..
Ha de fint o allt..

2007-05-19 @ 01:27:16
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Anonym

Ser fram emot att läsa om din resa och se dina semesterbilder.Och som sagt: VÄLKOMMEN HEM! :D
Kram
Lily

2007-05-19 @ 08:54:11
Postat av: Anonym

Ser fram emot att läsa om din resa och se dina semesterbilder.Och som sagt: VÄLKOMMEN HEM! :D
Kram
Lily

2007-05-19 @ 08:54:47
Postat av: Lily of the valley

Ser fram emot att läsa mer om din resa och att se fler av dina semesterbilder. Och som sagt: VÄLKOMMEN HEM! :D
Kram
Lily

2007-05-19 @ 09:48:18
Postat av: pimpim

Välkommen hem.
Vilka fina bilder du tagit och vad berst
man blir av att blogga. jag får ju se
så många fina platser.
Ha en trevlighelg Nu håller jag tummarna att jag an kommentera hos dig. /pimpim

2007-05-19 @ 09:49:17
URL: http://pimpim11.blogg.se
Postat av: Lily of the valley

Förstår mig inte på inläggen?????
Ibland visas de inte och då gör jag ett nytt och helt plötsligt visas det "gamla"??????????
Kram
Lily

2007-05-19 @ 09:54:54
Postat av: Trolda

Alla; Tack kära söta bloggvänner för era fina, roliga och härliga kommentarer! =D De värmer verkligen!
Lily; Vet inte riktigt vad du menar? Är det MINA inlägg som försvinner? Ibland är det konstigt med datorer...och bloggen beter sig underligt ibland...Hoppas det fungerar för dig nu iallafall..=D
Trolda - kramar!

2007-05-19 @ 10:43:27
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Trolda

Alla; Tack kära söta bloggvänner för era fina, roliga och härliga kommentarer! =D De värmer verkligen!
Lily; Vet inte riktigt vad du menar? Är det MINA inlägg som försvinner? Ibland är det konstigt med datorer...och bloggen beter sig underligt ibland...Hoppas det fungerar för dig nu iallafall..=D
Trolda - kramar!

2007-05-19 @ 10:44:04
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback