GOD JUL!

 
Så här på "uppesittaraftonen" med knappa timman till självaste JULAFTON vill jag önska Eder alla en fröjdefull Jul! Med många och långa sköna timmar i trivsamt sällskap, god mat och lugn och ro. Massvis av Kärlek, Vänskap och tilltro till Livet. Och kanske en TOMTE som kommer på besök ;-)
 
För egen del är så GRANEN pyntad och klar =D Klappar har paketerats och skinkan är griljerad. En och annan detalj, som Världen inte går under av att vara utan heller, kvarstår...och Jul BLIR det - oavsett vilket! Jag tror naturligtvis på TOMTEN...;-) och ser fram emot morgondagens Julfrukost med risgrynsgröt tillsammans med honom =D Kanske finner man MANDELN i gröten och får göra en ÖNSKAN!?! En önskan här och nu är iallafall som sagt en FRÖJDEFULL och TRIVSAM JUL till Er alla! Och så en rejäl KRAM =D

Trolda - Merry Christmas! =D

Kommentarer
Postat av: Nina

GOD JUL!

Postat av: Lily of the valley

En riktigt God och fröjdeful Jul

önskar jag er

Kram Lily

2008-12-24 @ 07:12:51
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

God Jul där i väst!

2008-12-24 @ 07:55:51
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

God Jul til Dig också! Hoppas Din helg blir fin!



Jag kan inte logga in på bloggen...grr! Upptäcker att jag blivit ett år äldre där också, undrar när jag fyllde år?!

Julekramen till Dig!

2008-12-24 @ 08:16:19
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Inga M

Jag vill önska Dig en riktigt God Jul!

2008-12-24 @ 08:32:34
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Poppins

Jag hoppas du hade en underbar julafton och att du fick mandeln i gröten. Vi orkade helt enkelt inte äta någon gröt i år... Men julafton var trevlig och härlig att fira tillsammans med närmsta familjen. Sällskapsspel blev det förstås och julklappsrim.

Önskar dig nu en god fortsättning.

kramar från Poppins

2008-12-25 @ 11:30:50
Postat av: Anonym

Jag får önska en trevlig fortsättning och ett gott slut kramar Tingeling

2008-12-25 @ 14:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback