Snöflingor...

 
Snöar det nu inte UTE, får man väl fixa till ett litet lagom fall INNE...;-) Nu är väl flingorna kanske VÄL tilltagna vad gäller storlek, och kanske inte HELT "realistiska" heller, men det GÖR liksom inget...för JAG tycker om dem =D Och skulle nu mot förmodan GRANNARNA reta sig på mitt sovrumsfönster med de gigantiska SJÄLVLYSANDE snöflingorna, så får de väl GÖRA det...Jag BJUDER på det =D
 
BJUDEN blev iallafall JAG på dessa söta små ÄNGLAR i fina klänningar =D De medföljde en tidning jag köpte härom dagen och pryder numera hyllan i Sovrummet fint. Jag tycker verkligen de är söta. 
 
Jag önskar alla mina Kära Med-Bloggare en fortsatt fin LUCIA =D

Trolda - With Lights...;-)

Kommentarer
Postat av: Lily of the valley

Mysiga bilder! Söta änglar, dem får man aldrig för många av :D

Ha en mysig tredje advent

Kram Lily


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback