Handbolls EM

image1047 
Åååååh, vad jag ÄLSKAR att sitta framför teven och följa SVERIGE i olika internationella sporter! Nu är det HANDBOLL som gäller och gårdagens match var precis lika härlig och spännande som jag förväntat mig =D

Med TOMAS SVENSSON i det svenska målet kunde det helt enkelt inte BLI något annat än seger. Vilken FANTASTISK insats denne veteran i sammanhanget gjorde...Han tog "allt". Segern mot Island med 24 - 19 var till stor del Tomas förtjänst. Jag tror även att Han med sin energi och med sin spelarglädje sprider enorm positivism och kämparanda till alla de övriga i laget, som OCKSÅ gjorde hedersamma insatser.

På lördag smäller det mot Frankrike, denna inom handbollen stora nation. Det blir säkert ett tuffare och hårdare motstånd än mot Island, men spelar den svenske målvakten lika bra som igår är resultatet redan klart...Jag vågar mig på en vild gissning...30 - 26 till Sverige. Vi får se. Jag håller tummarna!

Trolda - For Gold...

Kommentarer
Postat av: Zassi

Wow det va inte dåligt!! Jag missade helt matchen =) Jag får ta igen det på lördag istället!
Ha en underbar fredag! Kramiz//Z

2008-01-18 @ 08:16:29
Postat av: laijnen

Satt också bänkad med min stora tös framför tv:n och såg denna matchen. Herregud, där har vi en som inte har gett upp. Tomas var ju suverän i målet. Vilken fighter :-)

Psst..jag har börjat blogga på min vanliga site igen. Kul att se att du är tillbaka :-)

Ha en skön helg

Postat av: Nyfiken

Jag är egentligen ingen sporttjej, men visst är det jättekul med handboll!

2008-01-18 @ 15:40:27
URL: http://nyfiken.wordpress.com
Postat av: Ulla

Visst är det härligt med handboll......Svensson var bra,,,,

Ulla

2008-01-18 @ 19:34:43
Postat av: åsa

Hmm här kommer en kommentar från en totalt sport ointresserad person.... =))/åsa

2008-01-19 @ 17:01:12
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Poppins

Skickar bara en liten haelsning fran Charing Cross Road och ett internetcafe. Snart hemma igen!
Kramar

2008-01-19 @ 17:53:08
Postat av: Lily of the valley

Du har fått en liten utmärkelse av mig
kram Lily

2008-01-20 @ 11:14:24
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Zassi

Hallå!! Hoppas festen var lyckad :) Fast det är jag övertygad om att den var! Här skiner solen idag och guben är bakis *fniss*
Kraaam//Z

2008-01-20 @ 12:03:55
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Trolda

Zassi; Festen var lyckad tack =D Och handbollen kan man ju inte missa =D
Laijnen; Kul att också DU är tillbaka =D
Nyfiken; Det är kul med STORA evenemang!
Ulla; Han var riktigt bra , ja =D
Åsa; det är ju tur att alla inte tycker samma...=D
Poppins; Åååååh vad roligt det låter! Och tusen TACK för kommentaren =D
Lily; Det låter spännande =D skall genast kika in hos dig o kolla...TACK =D
Trolda - kramar till er alla!

2008-01-20 @ 16:55:29
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback