"Blogg-Mys..." =D

 
RARA Zassi och SÖTA Lily, eller SÖTA Zassi och RARA Lily, har båda skickat denna ytterst trivsamma "UTMÄRKELSE" till mig =D Och jag blir så GLAD och tacksam =D Tusen, tusen tack!!! Det värmer i en Bloggare´s hjärta.

Meningen är att man skall sända den vidare till minst TRE andra rara och söta Bloggare som INSPIRERAR och TILLFÖR GLÄDJE med sina bloggar, och för att denna gång slippa välja utser jag ALLA i min "länklista"! Ingen nämnd - ingen glömd! Så får det bli.

Apropå Blogg-Världen och det trivsamma med den...IDAG på arbetet står det en kund jag vagt kände igen...Och som arbetande i en blomsteraffär möter man ju dagligen MASSOR utav kunder och ansikten, så oftast är det just "bara" kunder...MEN - Tjejen som stod där tittade väldigt intensivt på mig medans jag expedierade andra kunder, och jag tänkte  -:"Vem ÄR Hon...!?!"  Och när Hon till slut kom fram till min kassa sprack hela Hennes ansikte upp i ett HÄRLIGT och VACKERT léende och jag kände igen Henne...Det var Pethra som har "Inredningsbloggen" (också i min länklista - under "Cleo") Så KUL!!! Vi hann dessvärre endast utbyta ett par ord, då köerna ringlade långa, men visst är det alldeles fantastiskt vad vår lilla "Blogg-Värld" medför!?! Möten mellan olika trevliga människor.

Jag hade gärna kommit i längre samspråk med denna mycket trevliga och vackra Tjej som driver en enligt mig ytterst inspirerande och härligt kreativ blogg! TACK Pethra för Ditt engagemang vad gäller inredning och för Dina glädjespridande inlägg! Du var dessutom en av de allra första "läsarna" jag hade och därför känns det extra kul att få möta Dig i verkliga Livet!

Nu i Sommar väntar eventuellt också ANDRA möten med KÄRA Bloggare...=D SÅ KUL!!!

Fredag idag - Räkor och ett glas vitt =D Så får det bli! TREVLIG HELG till alla KÄRA "Blogg-Mysare" =D

Trolda - Simply So Happy =D

Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Hehe! Det var så kul att stå i kön och se Dig IRL, med Ditt glada leende och trevliga sätt, Du såg precis ut som på bloggen! :-) Nästa gång får vi hoppas det är mindre kö så vi får pratas vid en lngre stund. Ha det gott!

Postat av: Trolda

Pethra; Tack =D och visst var det kul =D Och nästa gång snackar vi lite längre...;-)



Trolda - tjingeling =D

2008-07-06 @ 14:45:48
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Poppins

Haha! Så roligt att ni kände igen varandra! Ja, man vet aldrig vem man kan träffa på.... ;)

kramar från Poppins

2008-07-06 @ 22:33:03
Postat av: Zassi - Sara

Nämen vad roligt :) Hihi...

Kramkram//Z

2008-07-07 @ 21:54:42
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback