Söndagsbilden

 
Efter en dag med ÖSREGN verkar det som om det äntligen håller upp. Eller kanske inte, för längre bort hopas visst molnen återigen på en mörk himmel...Ser ut som om det innehåller åska faktiskt...
 
Och det är ju precis åt det hållet jag skall åka ikväll...Måtte regnet och ett eventuellt oväder utebliva nu när jag ämnar beskåda avslutningen - med ett pampigt fyrverkeri som final - på det ytterst trivsamma evenemanget "Fallens Dagar" som går av stapeln i Trollhättan.
 
Det är över dessa mäktiga vattenmassor det kommer att lysas upp med ett kraftfullt fyrverkeri klockan elva ikväll. Jag har sett det många gånger tidigare i mitt Liv men tröttnar aldrig på upplevelsen...Till vattnets mäktiga dån lyses hela himlen upp av ett sällan skådat arrangerat fyrverkeri och det är alltså många besökare som liksom jag väljer att återkomma år efter år för att ta del av skådespelet.

Hela "Fallens Dagar" präglas annars av mycket folk, feststämning och glädjeyra. Jag tog även del av festligheterna igår och ånjöt då både god mat och dryck, bra artister och olika uppträdanden. Allt under ett paraply...Men det gick fint det också =D
Och nu KOM visst regnet igen...Nåväl, det blir till att hissa paraplyet igen då...för jag vill INTE missa kvällens "stjärnfall" över Fallens dånande vattenmassor.

Trolda - With Weekly Report And With Water...

Kommentarer
Postat av: Laijnen

Hej Trolda, vi var där på fredagen, hade faktiskt tur med vädret. Och detta mäktiga vattenfall. Det hade varit nice att se de som var på kvällen. Men denna gången tog vi ju med oss kidsen och fick tänka lite på dem. Vi hade en supertrevlig dag i Trollhättan. Nästa gång, då får vi mötas hoppas jag..



Kram Kicki

Postat av: Inga M

Har aldrig besökt Trollhättan vid Fallens dagar men hört talas om det! Låter roligt!

2008-07-21 @ 05:16:34
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hoppas allt gick bra igår kväll!?

2008-07-21 @ 16:27:57
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback