Hipp Hipp Hurra!!!

 
Vi saluterar, vi gratulerar, vi sjunger och vi känner oss så OERHÖRT stolta och svenska!

Det är SVERIGE´s NATIONALDAG och Solen lyser med sin värmande källa från en klarblå Himmel...Fåglarna kvittrar i dur och Blommorna visar upp sig med all sin fägring...Badtemperaturen BÖRJAR närma sig "det normala" och Livet känns riktigt, riktigt härligt och jag njuter i fulla drag. Dessutom står EM i FOTBOLL i startgroparna och Livet leker...=D

Lev av Liv och Lust denna UNDERBARA dag i denna UNDERBARA tid och ta till vara på varandra! Det är mitt råd till Er alla och det är mitt råd till mig själv =D Ut och fira, ut och NJUT!
  

Jag önskar ALLA en trevlig Helg!

Trolda - Proud Swede!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Trevlig helg till Dig också!

Postat av: Zassi

Grattis, grattis på Nationaldagen till dig me :)

Ha en alldeles underbar helg!

Kramiz//z

2008-06-06 @ 11:42:02
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har haft en fin nationaldag hemma på dagen och kvällsmat på en ö kram Tingeling

2008-06-06 @ 20:54:24
Postat av: Poppins

Tycker din blogg ser annorlunda ut idag. Bilden är smalare?

Jag firade nationaldagen med att åka runt och titta på trädgårdar. Varje år öppnar en del privatträdgårdar upp sina grindar under en helg och låter den som vill kika in. Vilken underbar idé! Och så roligt det har varit och insprirerande.

kramar från Poppins som snart ska iväg till nästa trädgård

2008-06-07 @ 10:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback