Ägg, Ägg, Ägg...Och lite Grönt.

Jag ÄLSKAR äggens rundade, vackra form...Kan liksom inte få NOG av dem =D
image1133 
Här är det ÄGG i alla dess former och storlekar. Tillsammans med lite GRÖNSKA i vas blir det riktigt vackert. Och visst funkar det även med ett GULDIGT fat till Påsk!? Iallafall om det som här är ÄGG på...=D
image1134 
"Grönt är skönt"...Lite små detaljer i gröna nyanser kompleterar de vackra Forsythia-kvistarna väl. Forsythian blommar på bar kvist och ger en härlig Vår-känsla med sina gula blommor, tycker jag. Den är även vacker som här med sina grönaktiga knoppar...
   

Trolda - With Eggs...=D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fint du har pyntat! Ja ägg har en härlig form!

Postat av: ejmis

Här görs det påsk-fint ser jag =)

2008-03-10 @ 18:54:36
Postat av: Poppins

Oj, oj, ser ut som du städat på din lediga dag! :) Och pysslat inför påsken. Jättefint! Nu kommer väl verkligen din äggsamling till pass. Jag gillar också ägg, det är väl formen som tilltalar en så mycket. Urformen, ovalen som livet härstammar från.
kramar från Poppins

2008-03-10 @ 19:42:16
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så påskfint du har gjort:D
Ägg är vackert! Kan inte få nog av dem i heller...
Ha de bra
kram Lily

2008-03-10 @ 20:12:00
Postat av: Zassi

Åh vilken härlig äggkrans! Åsså har du gjort så fint =) Tänk att alla högtider blir så fina hos dig! *avis* Hos dig funkar guld i alla lägen! Forsythia? Den doftar säkert jättegott!

Kramiz/Z

2008-03-11 @ 13:27:24
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: EVA

Vilken underbar äggkrans !!! Skitsnygg !
***
Ha en fortsatt fin tisdag !
K R A M från EVA !!!

2008-03-11 @ 17:29:45
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Anonym

kompletterar

2008-03-11 @ 18:39:59
Postat av: Trolda

Johanna; tack =D
Ejmis; Man får ju försöka...=D
Poppins; Visst har jag städat...;) Kul att det syns =D Och äggen kommer till sin rätt nu - ja! =D
Lily; Tack =D Jag vet ju att också du gillar ägg =D
Zassi; Äggkransen är från jobbet...=D Och vad kul att du blir lite "avis" på mitt pynt...=D
Eva; Tack o detsamma till dig!
Trolda - kramar o tjingeling!

2008-03-11 @ 19:19:36
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback