"Nya Ljusstakar" =D

 
Dessa HÄRLIGA snirkliga ljusstakar fick jag förra helgen av en rar Väninna =D Och jag blev så glad och tycker verkligen de är charmiga och fina.
 
De är tillverkade i smide och är trots sin snirklighet enkla i sin utformning. En platta i botten för ljusen (jag fick även ljusen av Henne =D) och böjda "trådar" som inramning. Påminner lite om gamla tiders "Luffarslöjd" faktiskt.
 
Och jag tycker dessutom de passar alldeles UTMÄRKT ihop med mina matsalsmöbler som ju också går i svart smide =D Så nu blir det till att njuta av mat och ljus på ett och samma bord, och bjuda in lite GÄSTER såklart! =D

Trolda - "Lightening Up" =D

Kommentarer
Postat av: Nina

Härliga ljusstakar, enkla men snirkliga. Fint!

Postat av: Ragnvi

Oh, såå fina! Här i stan finns en liten affär, mycket luffarslöjd har dom, det ena finare än det andra! Men sambon min, han gillar inte sånt! Men vem lyssnar...

Härliga änglar har du på väggen också ser jag!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-10-15 @ 21:36:17
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Zassi

Åh men dom var superfina! Kan det vara en "tidig" födelsedagsprisang? harkel

Hon har god smak kompisen:)



Ha en alldeles lysande fortsättning på dagen.

kramiz

2008-10-16 @ 09:43:12
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Inga M

Roligt att ljusstakarna stämde så bra med den övriga inredningen. Kanske inte någon slump om väninnan har sett och har god smak förstås.



Ha en bra dag!

2008-10-16 @ 11:01:00
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback