"Flyttrapport"

Med extra lååååånga armar och väldigt trötta ben konstaterar jag att ÄNTLIGEN är allt på plats! Iallafall I lägenheten, sedan att det mesta fortfarande huserar i LÅDOR och lite överallt utmed väggarna är ju en annan sak...;-) Och det känns bara alldeles UNDERBART fantastiskt härligt!  Och HAVSUTSIKTEN finns...=D

Inte helt oväntat (!) i kontakt med ny leverantör av bredband, och därmed en fungerande dator, har saker och ting inte framskridit helt planenligt...Uppkoppling och leverans är fördröjd, och därför har jag heller ingen EGEN funktionell dator med tillhörande kamera och allt där till. TUR då att SAMBON har en bärbar variant iallafall...så jag kan hålla mig LITE ajour med tillvaron...;-) Och min KOMMER förhoppningsvis att fungera inom snar framtid.

Alltså på grund av detta lilla dilemma och rådande fortsatta flyttbestyr, dröjer det ett tag till med bilder och andra blogginlägg från min nya lägenhet och omgivningen här omkring, men det KOMMER! Jag är heller ingen flitig besökare av ER just nu för att ta del av ERA blogginlägg och aktiviteter, men också DET kommer! Och då har jag med all säkerhet mycket trevligt att läsa och ta del av =D

Tills dess önskar jag alla ER en trivsam tillvaro i det fantastiskt härliga sensommarvädret! =D

Trolda - At Home =D

Kommentarer
Postat av: Zassi - Sara

Hej hopp du sköna!

Dä ä hur lugnt som helst :)

Vi är kvar och väntar med spänning på bilder från din NYA LÄGENHET!!

Kramkram :)

Postat av: Ragnvi

Tålamod var det...

2008-09-01 @ 17:02:45
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Välkommen hem då Trolda!

2008-09-01 @ 19:38:27
Postat av: Poppins

Så skönt att allt är på plats! Bara man har alla grejorna där så kan det ju få ta lite tid innan allt hamnat i rätt skåp och alla tavlor är uppsatta. Ser fram emot fotona både på lägenheten och på utsikten.

Sköt om dig!

kramar från Poppins

2008-09-01 @ 20:53:45
Postat av: EVA

Du verkar då ha haft en helt underbart härlig sommar !

Men kärlek och glädje...det är du värd vännen ! Hoppas flytten går bra och att du kommer att trivas..jaa det förstår jag ! Finns inget bättre än havet...



***

KRAAAM EVA

2008-09-02 @ 17:52:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Zassi - Sara

Kollar bara läget :)

Kramiz

2008-09-04 @ 22:55:38
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är inte färdig ännu, snart har jag bott här ett år:D Man måste känna in sig lite först. Ser fram emot bilderna från er nya bostad!:D

Ha de gott

Kram Lily

2008-09-05 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback