Bara Så Underbart...=D

 
Ibland är Livet bara så UNDERBART! Och i dagar som dessa med gassande Sol, värme och en Moder Natur som gör sitt yttersta för att visa hur vacker Hon är, kan man bara inte annat än att tycka att självaste Livet är UNDERBART! Man glädjs åt så "lite" - det kan vara en spirande liten växt som kikar fram efter sin långa vintervila i den för övrigt skrala rabatten, eller som här en gigantisk matta av VITSIPPOR mitt i Naturen, eller varför inte en nyanländ FÅGEL som flugit många och långa mil för att återigen förära oss med sin visit här uppe i det avlägsna nord. Till och med en fet och övervintrad FLUGA som söker sig till Ljuset i ett fönster, ömsom sprattlandes på rygg, ömsom surrandes mot rutan, väcker Livslust och glädje...(och man hjälper GÄRNA flugan på rätt köl ;-))

"Vår bästa tid är nu"...var det visst någon som sjöng en gång i tiden, och jag är böjd att hålla med - utan tvekan, med glädje. Och utöver ovan nämnda glädjeämnen har man dessutom ett JOBB man trivs alldeles fantastiskt fint med, och en KÄRLEK man bryr sig extra om och älskar...Kan det liksom BLI bättre !?! =D  Ja, Livet är verkligen UNDEBART och jag försöker ta till vara på varje minut av det!

Trolda - Simply So Happy =D

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vitsippor är väl vår så det förslår.

Jätte härlig bild.

kram Ingrid

Postat av: Milla

Så härligt!! Lyckan och konsten är väl att kunna se allt det fina..

Vad fint det blev med vita luckor i köket! Man slutar aldrig förvånas över den vita färgens fräschhet. Kul med förändring! Nu blir jag sugen på att öppna färgburken i morgon...



Ljuvlig söndagsbild!

Inser att det är söndag igen...

Kram och god natt!

2009-04-26 @ 01:07:59
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Inga M

Den här årstiden finns så mycket vackert att glädjas åt. Det är en kick bara att ta vara på allt det! Och det finns där serverat alldeles gratis till alla som vill öppna ögonen och se!

2009-04-26 @ 09:00:14
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Poppins

Det låter verkligen som om du och livet är på god fot med varandra! :) Njut av varje sekund!

En riktig vitsippebacke är en delikatess för ögat! Jag får alltid en sådan lust att slå mig ner en stund insupa allting. Men hur ofta finns det tillfälle för det? En gång somnade jag faktiskt i ett hav av scillor och sov så gott - mitt inne i en av stadens parker. Haha! Ska tillägga att jag bara var 18 år då och att jag och min kompis var så trötta att vi somnade bägge två.

kramar från Poppins

2009-04-27 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback