Söndagsbilden

 
Veckans "Söndagsbild" är tagen från min arbetsplats och visar samma vik som vanligt fast från ett annat håll. I ett par dagars tid har vi haft ett alldeles FANTASTISKT väder med strålande Sol och nästan 15 (!) grader - UNDERBART! Dagen idag började dock med dis och dimma, men nu i skrivande stund råder det en klar-blå Himmel igen och temperaturen har stigit till tvåsiffrigt =D Det är dessa allra första Vår-dagar som är så alldeles fantastiskt härliga att få uppleva och få ta del av, och man njuter verkligen i fulla drag.
 
För bara några dagar sedan kom årets första HUMLA farandes förbi på min arbetsplats. Idag stiftade jag bekantskap med årets första GRODA! =D Också DEN situerad på min arbetsplats. Och visst är det väl en riktig SÖTNOS!?!

Våren är den tid på året då man upptäcker allt på nytt igen! Våren är den tid som känns allra mest LEVANDE och GLÄDJANDE, och man värdesätter små, små ting i vardagen igen på ett sätt som man kanske skulle göra betydligt oftare egentligen. Våren är helt enkelt bara alldeles UNDERBAR!

Trolda - With Weekly Report And With Spring =D

Kommentarer
Postat av: Poppins

Den där vita villan i förgrunden, precis vid randen till vattnet - där skulle jag gärna bo. Då kunde jag se över viken och vinka till Trolda! :)

Här har det också varit underbart vårväder och vi har verkligen njutit av att kunna vara ute så mycket. Nu börjar dock arbetsveckan igen, men den är kort pga av påsken. Hoppas vädret vill hålla i sig över påsken.

kramar från Poppins

2009-04-05 @ 20:42:50
Postat av: Milla S

Ja det är verkligen ljuvliga dagar nu!

Vilket paradis vi bor i!!

Kram

Postat av: Milla S

Ja det är verkligen ljuvliga dagar nu!

Vilket paradis vi bor i!!

Kram

2009-04-06 @ 09:24:22
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Morning lilla Trolda! Vilken underbar utsikt du har från ditt jobb!

Tack för dina rara ord hos mig! Om en stund ska jag försöka gå ut en stund, har behandling på eftermiddagen idag..men först ska jag ringa o väcka sambon o hunden!

Kramen!

Ragnvi

2009-04-07 @ 07:50:30
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Z - Sara

Mattan är ju superfin och passar perfekt hos dig. Vilka fynd du gör =)



Utsikten från ditt jobb är ju ljuvlig!! Nog för att jag ser havet oxå men det är lite mer industriområde över min utsikt. Ska komma ihåg att ta kort och visa nån dag.



Ha det bäst!!

Kramkram

2009-04-07 @ 21:04:42
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vet inte om jag kan hålla med dig om att han är en sötnos. Lite ruskig.

Härlig utsikt från ditt jobb.

Kram Ingrid

2009-04-07 @ 22:29:25
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback