Söndagsbilden

 
Veckans "Söndagsbild" kanske faktiskt är den allra sista från DENNA lägenheten, då det redan nästa helg bär av med "det stora möblemanget" till den NYA lägenheten! =D Definitiv inflyttning och datum för definitiv utflyttning är dock satt till månadsskiftet, så vi får väl se var nästa veckas bild kommer ifrån. Med tanke på ny "adressinstallation" också för DATORN, och allt vad det nu innebär av diverse teknikaliteter, kanske det till och med helt enkelt inte blir någon bild alls nästa vecka, det får vi väl se...Men veckan DÄRPÅ borde ju allt iallafall vara klart för veckans NYA "Söndagsbild"! =D

Det SOLIGA och varma vädret som bidragit till att jag i veckan bland annat haft sköna dagar vid Havet ser ut att utebliva idag. Värmen kvarstår dock och termometern visar på dryga tjugo, och luften känns frisk och behaglig. PERFEKT "målar-väder" med andra ord! För det är nämligen vad undertecknad med Kär Sambo skall sysselsätta sig med idag. Vår kommande BALKONG behöver sig onekligen en rejäl uppfräschning, allt för att vi skall kunna njuta av vistelsen där frampå, och därför är det alltså målning som står på schemat idag. KUL att greja med sådant när man ser resultat och att det blir så FINT! =D
 
FINT hade jag det också alltså igår när jag tillsammans med kaffe-termosen och en riktigt underhållande bok solade och badade på Ulvön. Denna mysiga lilla ö alldeles i närområdet som jag ofta och gärna besöker. Nu kunde man dessutom märka att de flesta semester-firare hade börjat jobba igen, för tillströmningen på folk var ringa. För egen del FORTSÄTTER dock semestern ett tag till...=D

Trolda - With Weekly Report! =D

Kommentarer
Postat av: Milla

Ska bli kul att se din nya söndagsbild!!

Vilka härliga dagar det varit, men också skönt att idag kunna ägna sig år annat som att måla (och blogga)

Ha det gott!!

Kram

Postat av: Sara

Åh det låter ju alldeles underbart!!



Min LJUVA semester har precis tagit slut och jag gör min första jobbdag idag. Brr... känns märkligt.



Du glömmer väl inte att maila mig din NYA adress.



Ha det så bra!

Kramkram

2009-08-10 @ 11:16:46
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tjena! Förstår om du njuter i fulla drag! Ulvön...en sån finns ju häruppe också! Därifrån surströmmingen kommer tror jag...

Nästa vecka börjar min semester...i tre veckor...lite konstigt för jag har ju inte precis jobbat särskilt mycket detta året!

Ditte sänder en dammig o sandig nospuss!

Kramen!

Ragnvi

2009-08-10 @ 15:52:02
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Inga M

Det har varit en dålig målarsommar. Den har passat enbart för målning inomhus. Lycka till med flyttningen!

2009-08-11 @ 09:51:14
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! Vad kul att du lämnade spår hos mig! Så du jobbar i den underbara miljön jag bloggade om...så härligt det måste vara att se så mycket fint hela dagarna.

Bara kul om du hänvisar till min blogg om du vill. :)



Ha det gott, kram Marie

2009-08-11 @ 15:26:44
URL: http://hemochharmoni.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ibland är det skönt att ha sen semester och gotta sig när de andra stackarna är tillbaka på jobbet! Och dessutom få njuta i lugn och ro.

Lycka till med flytten!

2009-08-13 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback