Boktips!

 
Halvvägs igenom boken "Den Förlorade Symbolen" av Dan Brown är det svårt att släppa den ifrån sig...för den är så SPÄNNANDE (och HEMSK emellanåt) att man liksom bara MÅSTE läsa vidare. Redan från första sidan dras man in i den inte helt okomplicerade handlingen och man hamnar i svunna tider och symbolspråk, trots att handlingen iallafall än så länge i huvudsak utspelar sig i nutidens Washington, USA. Det är samme trevlige professor som leder oss igenom historien som i "Da Vinci-koden" och "Änglar Och Demoner", alltså Robert Langdon. Och tyckte man om ovan nämnda böcker tycker jag ABSOLUT man skall läsa denna också, för den håller samma klass. 

Jag har som sagt inte hunnit igenom mer än drygt halva boken än så länge, men det är verkligen en bok man riktigt LÄNGTAR hem till för att "kasta sig över" och fortsätta läsa. Och förslagsvis skall man ligga under det varma täcket med den Käre Sambon tätt intill för lite extra trygghet när den blir riktigt spännande och otäck! ;-)

Så tycker Ni om spännande romaner kryddat med historik och en hel del mystik, skall Ni absolut införskaffa denna bok - ni kommer INTE bli besvikna! =D

Trolda - "Reading" =D

Kommentarer
Postat av: Inga M

Jag har inte vågat läsa fler Dan Brown-böcker för jag är rädd att bli besviken men det kanske vore en idé ändå.

Postat av: Ingrid

Jag gillar Da vinci-koden så då är nog denna boken något för mig.

Kanske skriva den på min önskelista

Kram Ingrid

2009-12-03 @ 00:07:41
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Sara - Zassi

SPÄNNANDE!! Jag ska ge guben den som ljudbok i julklapp :)



Kramkram/Sara

2009-12-03 @ 17:00:41
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Poppins

När jag läste Da Vinci-koden kunde jag inte lägga ifrån mig boken utan låg vaken hela natten för att läsa ut den. Visst är det härligt med böcker!

kramar från Poppins

2009-12-03 @ 22:34:17
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback