Söndagsbilden

 
Inte för att det känns som om det REDAN är söndag igen efter alla helgdagar och ledighet (!), men det ÄR det ju och därför kommer här också "Veckans Söndagsbild", som bjuder på rejält "GRÅ-VÄDER" med dis och dimma, ett gradantal runt noll och lite dugg-regn från ovan. Detta skall dock inom kort övergå till mer snö, bitande kyla med flera minusgrader, och jag inser att vintern tydligen är här för att stanna.  
 
Och visst är det väl VACKERT med all snö och is!?! Dessa bilder togs under gårdagens "hurtfriska" promenad runt viken... =D 
 
En del ägnar ju sig tydligen åt att "VINTERBADA"! Huuuu, definitivt inget för MIG iallafall...;-) Och inga spår efter några "entusiaster" heller på bryggan, så kanske det inte är så aktuellt iallafall... 
 
Nu skulle man kanske i och för sig kunna GÅ ända ut till min älskade bad-ö Ulvön, men inte ens HÄR skulle jag ens tänka på att doppa tårna... Nej, det får definitivt vänta några månader än, men jag måste erkänna att jag faktiskt redan LÄNGTAR lite...;-) 
 
Kyrkan med sitt snötäckta tak, och BAD-RESTAURANGEN till höger i bild där undertecknad ganska nyligen intog ett JULBORD tillsammans med goda Vänner, ser stillsamma och sköna ut i vintrigt landskap.   
 
Trolda - With Weekly Report And Winter!  

Kommentarer
Postat av: milla-andante

De två sista bilderna ser nästan målade ut...! Det är otroligt vilken vinter vi fick!

Vi var i Onsala på dop idag och där var det barmark och gröna gräsmattor på sina håll...==O

Kram

Postat av: Ragnvi

Morning! Vackra vinterbilder hos dig! Även om jag blir lite trött på kyla o snö så hellre det än regn o rusk! Här vräker snön ner idag igen!

Kramen!

Ragnvi

2009-12-28 @ 08:18:38
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Inga M

Vilka fina vintriga bilder! Det blir en så speciell färgskala med det vita utan solsken.

2009-12-28 @ 10:25:48
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: milla-andante

Hej igen!

Tänkte fråga dig hur du gör för att lägga in text och länkar i vänsterspalten... Jag frågar för en annan bloggares skull... hon har samma bloggsida som du! (själv har jag ju blogspot)

Tack på förhand och kram igen!

2009-12-28 @ 14:27:53
URL: http://milla-andante.blogspot.com.com
Postat av: Plogflickan

Fina foton!

2010-01-01 @ 19:30:09
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback