Änglar

 
Jag har blivit ombedd av en av mina läsare - Nicki - att visa bättre bilder på ÄNGLARNA som nyligen figurerade i ett av mina Blogg-inlägg, och naturligtvis ordnar jag det! De mycket vackra Änglarna finns i två storlekar och mäter cirka 70 cm för den mindre, respektive 120 cm för den större. STÅTLIGA Skönheter med andra ord...;-)
 
På mitt arbete finns det en uppsjö utav Änglar, inklusive vi som JOBBAR där då...;-) Det finns Änglar i GULD och i SILVER, i TRÄ, BETONG och "KOMPOSITMATERIAL" med mera. Det finns även i TYG och i alla dess färger och former. Det är bara att kika in för ett besök på Kärrstegens gård om man är svag för dessa "Vingförsedda Vänner" =D

Trolda - "Pure Angel" =D

Kommentarer
Postat av: Lily of the valley

Woowwww!!!! Så vackra!!!! Som tagna ur "Sagan om ringen", påminner mycket om alverna...

Vilket himmelrike du jobbar i :D

Ha en skön helg

Kram Lily

Postat av: Laijnen

Hej Trolda! Usch nu skäms jag. Har ju inte hälsat på på väldigt länge. Änglar e fina :-) Undra om inte du är en liten ängel.... Å du, ett måste nästan, spana in Tobias armarna...oj oj sånt gillar jag hihi Och så har vi ju melodifestivalen ikväll, i mina hemtrakter



Kram Kicki

2009-02-07 @ 18:11:00
URL: http://laijnen.wordpress.com
Postat av: Nicki

Tack så himla mycket för bilderna. Änglarna är verkligen fina! Nog verkar du ha ett härligt jobb med allt det vackra omkring dig. =)Håller med Lily att det är lite alver över änglarna..nu blev jag ju sugen att se sagan om ringen! kanske inte det bästa att börja se 21,47 på kvällen hihi. Ha en härlig helg.



Kramz Nicki

2009-02-07 @ 21:48:28
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Har du någon skyddsängel åt mig Trolda?

Ha en fortsatt skön helg där i väst!

2009-02-07 @ 23:12:33
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Sara - Zassi

Wow vilka maffiga änglar. Har inte sett nåt liknande :)



Vill bara önska en skön slapparsöndag.



Kramkram//Z

2009-02-08 @ 10:28:59
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Poppins

Oj, vilka ståtliga änglar! De är ju inga prydnadsänglar utan små statyer.

Så ni är ett litet gäng änglar? Själv brukar jag beskriva mig som en ängel med svarta vingar... ;)

kramar från Poppins

2009-02-08 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback