Söndagsbilden

 
Veckans "Söndagsbild" vittnar om liiite blå Himmel och således SOL =D Och under dagen som gått HAR det spruckit upp ännu mer och stundvis var Solen "regent" på Himlen den blå, och man kände faktiskt att den VÄRMDE! =D Vinden var dock en liten pina med sin ihärdighet och kyla, men man kan inte få allt...Termometern är på plus och bara DET värmer ju =D "Strandpromenaden" var full av människor som ville ta tillfället i akt att lapa lite Sol. Jag och den Käre Sambon var ett par av dem och vi hade dessutom med oss MAT till de små Fåglarna i sjön =D
 
Detta något skygga Svan-par berikade vår tillvaro med sin prakt! Svanar är otroligt vackra och ståtliga att se på. Och det numera öppna vattnet ger onekligen känslor i rätt riktning...Våren närmar sig så sakteliga =D
 
Betydligt mindre skygga och definitivt mer skräniga var MÅSARNA såklart! Här försvann brödbitarna vi hade med oss i ett nafs och man får en känsla av total omättlighet...Den till synes ensamma KRÅKAN hade en partner som lyckades snappa åt sig en bit den också =D

Trolda - With Weekly Report And With Birds =D

Kommentarer
Postat av: Poppins

Jag har också njutit av SOL idag! Tog en promenad i staden och det kändes som VÅR i luften.

kramar

2009-02-08 @ 21:20:43
Postat av: Lallis

Härligt med sol. vi har massvis idag och nu ska jag snart njuta av den. ha en fin dag.

Gillar din blogg!

Kram Lallis

Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Va härligt med sol! Här skiner solen för fullt idag och det är jättevackert ute! Men kallt är det, det var minus 13 grader i morse. Kram

2009-02-09 @ 09:40:07
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sol?! Vad är det för nåt :)



Hittade ett loppistips (på nätet) mellan Fristad och Långedala, tror det hette Gingeri. Ska visst vara fina loppisprylar i ett häststall som ett pensionerat par driver. Jaja, det kanske är lite långt men en söndagsutflykt är väl aldrig fel :)



Kramkram

2009-02-09 @ 12:48:41
Postat av: Zassi - Sara

Äsch mitt namn föll bort. Det är ju jag :)

2009-02-09 @ 12:49:14
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tack söta Trolda för dina ord hos mig! Sitter här mitt i natten o kan inte somna om...fullmåne med mera. Jag mår lite bättre dag för dag och tur är det! Den här operationen ska jag sent glömma!

Kramen!

Ragnvi

2009-02-10 @ 02:32:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback