Gjutjärnsljusstake...=D

 
Det är lustigt ibland när man är ute och handlar i HELT andra ärenden hur saker och ting liksom bara "flyger på en..." I detta fallet var jag ute efter ett par växter till köksfönstret i en blomsterhandel, när GJUTJÄRNSLJUSSTAKEN som stod placerad allra högst upp på hyllan (och väger bly...), helt plötsligt var förflyttad till min vagn...;-) Väl i min vagn följde den med till kassan, hamnade i bilen och nu står den på mitt matsalsbord...Så det kan gå!?! =D Också den på rea nyinförskaffade DUKEN följde lite av samma procedur...;-) Och visst passar de samman!?!  Jag är ytterst nöjd och har alltid önskat mig en rejäl kandelaber att förhöja middagarna med. Och jag tycker absolut den gör sig betydligt bättre här hos mig än ståendes där alldeles ensam på en hylla i en affär...En ren VÄLGÄRNING med andra ord =D 
 

Trolda - Happy =D

Kommentarer
Postat av: Milla

Det var verkligen en snygg välgärning!!

Tänk så det kan gå...

Postat av: Zassi

Gomorron, gomorron!

Jamen visst passar den bättre hos dig :)

Hög och snygg. Vad man kan fynda ibland!



Håller med dig om färgerna, lite milda varma toner är aldrig fel.



Ha en underbar dag!

Kram

2009-01-14 @ 09:35:15
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Grattis till en snygg kandelaber

2009-01-14 @ 10:30:28
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: ejmis

Ljusstaken är fantastisk! Och vilken läcker färg på ljusen. Du skulle gärna få inreda hos mig =)

2009-01-14 @ 16:52:19
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Såå fin! förstår du är nöjd..=)/kram åsa

2009-01-14 @ 18:35:11
URL: http://asas.tradgardsblogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hallåj lilla Trolda! Nu fick jag läsa ikapp!

Men vad ståtlig o underbart fin den är ljusstaken!

Passar sååå bra in hemma hos dig!



Ikväll har det varit lite tungt i lilla huset i Trönö, ingen ringde och gav nåt besked...suck!

Kramen!

Ragnvi

2009-01-14 @ 22:39:52
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Poppins

Haha! Det där känner jag igen. Varor som plötsligt vill följa med hem och vips, så står de där och tar upp plats. Men någon måste ju ta hand om alla hemlösa saker. Så bra att du gjorde en god gärning! :)

Och den där vackra ljusstaken hade gärna fått följa med mig hem också. Tänk att få tända den när ni sitter utomhus i sommar och det är en riktig vacker vindstilla kväll.



Du hade rätt angående äpplena på min bild. De låg mycket riktigt där för att det skulle bli balans i bilden. Men jag visste inte att de påverkade tulpanerna, så tack för upplysningen! Det var ju jättebra att få veta.



Många kramar från Poppins

2009-01-15 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback