Söndagsbilden

 
Veckans "Söndagsbild" är från sent igår kväll då Solens nedgång färgade Himlen vackert i olika nyanser. Idag är Himlen ovanligt nog GRÅ, något den inte varit på evigheter som det känns. Temperaturen pekar också på betydligt lägre siffror än de senaste veckornas dryga trettio, och jag tycker faktiskt det är rätt skönt...

Den rådande hettan har dock tempererat VATTNET till ytterst sköna och behagliga temperaturer, och nästan varje kväll efter uträttat arbete har det blivit ett dopp! :) De ljumma kvällarna har också inneburit att man verkligen kunnat njuta av kvällarna sittandes på en klippa eller under trädens kronor och bara varit...De svenska Sommar-kvällarna är helt fantastiskt sköna och det gäller verkligen att passa på att vara ute och ta till vara på dem.

Jag önskar Eder alla en skön söndag! För egen del är det arbete som gäller och därefter FOTBOLL. Ljungskile - vårt lag här - behöver onekligen allt stöd de kan få just nu, så därför får man gå och "heja" fram dem i den ljumma Sommar-kvällen. Och därefter BLIR det nog faktiskt ett BAD! =D

Trolda - With Weekly Report! =D

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har växlande moln och sol idag... men svalt. Lite för svalt, tidigare var det istället för varmt. Över trettio grader är för mycket att jobba i, speciellt när man som jag ska knata med hundar som vill kissa.

Postat av: Poppins

Hej lilla Trolda! Vilken underbar vacker bild och vilken romantisk kväll! :)

Jag gillar inte alls värmen och har helt enkelt legat lågt den här veckan. PUH! Så olika man kan tycka om värmen. Själv vill jag inte ha mer än 22-23 grader.

Nu ska jag läsa vidare i dina inlägg, har missat en hel del förstår jag.

kramar från Poppins

2009-07-05 @ 10:58:52
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Sara

Ett dopp??

Nämen här går det inte att bada än :) (om inte man är under 14 år förståss).



Idag hade vi ljuvliga 11 grader, man är en aning bortskämd med temperaturen och har svårt att klä på sig. Helt OK att vara på jobbet tycker jag.



Kramkram//Sara

2009-07-06 @ 07:46:33
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback