"Boktips och En liten Puff"

 
Min KÄRA Blogg-Väninna Zassi
http://katterochpasta.blogg.se tipsade om en INREDNINGSBOK för ett tag sedan i sin blogg, som jag blev ytterst intresserad av att köpa, och således gjorde. =D Det är en bok i den så populära "shabby-chic-stilen" som heter "Inred och Dekorera Ljust & Lantligt" och är skriven av Anna Örnberg, som även JAG nu med varmt hjärta kan rekommendera.
 
Det är en bok med många vackra bilder från olika hem och miljöer. En trevligt skriven text med bra tips på hur du enkelt SJÄLV åstadkommer liknande resultat medföljer bilderna. Det är härliga och mysiga bilder och man blir riktigt inspirerad att göra om och förnya hemma. =D
 
En liten förnyelse hemma blev det absolut med det lilla nytillskottet som jag kallar "PUFF", men som faktiskt är ett SYSKRIN! Det fyndades på loppis och har nästan exakt samma kulör som min duk och kuddar i varm grön ton. Den matchar även BOKEN´s pärmar, så kan det BLI bättre!?! ;-)

Trolda - "With A New Book" =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jamen visst är boken underbar!! Jag har bläddrat massor i den =)

Och vilken härlig puff, att det är ett syskrin gör den ju bara ännu charmigare. Vilken lycka att den matchar så bra oxå!



Bordet är helt underbart med jättefina samlingar av allt möjligt. Burken med glas i locket älskar jag! Såg en på loppis förra veckan i blått, men blev tvärsnål (95,-). Ångrade mig och gick tillbaka dan efter = borta! ..suck..

Jaja, jag har nog med grejjer tänkte jag =)



Vi har oxå fått regn nu, enligt alla prognoser ska det vara uppehåll imorron. Men TV4's väder imorse såg inte lovande ut.



Men jag tror på UPPEHÅLL iallafall.



Ha det bäst!

Kramkram//Sara

Postat av: Nina

Hm, låter som att även jag skulle vilja ha den boken.

2009-06-12 @ 13:57:03
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Lily of the valley

Åh, vad jag gillar ditt bord! Och det du har på det. Puffen är också helt underbar, gillar tygets mönster o färg.

Boken verkar spännande...

Ha de gott

Kram Lily

2009-06-12 @ 20:52:48
URL: http://liljekonvalj.blogspot.com
Postat av: Poppins

Det var ett bra boktips. Puffen är jättefin och så finurligt att det också är ett syskrin. Den kommer du att få stor nytta av.

kramar från Poppins

2009-06-15 @ 20:44:02
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback