Söndagsbilden Och Auktionsfynd =D

 
Veckans "Söndagsbild" bjuder på en i stort sett helt blå Himmel och det känns oerhört uppfriskande efter en vecka med mycket regn och grå-väder. Temperaturen visar på 25 grader i SOLEN nu på morgonen och det är helt vindstilla. Det får helt klart bli en dag ute i det fria att njuta av =D
 
Gårdagen bjöd annars på en kombinerad "Loppis och Auktion" här i det lilla samhället. Denna härliga gamla Skönhet för förvaring av diverse matvaror ropades in av undertecknad för 150 pix! Visst är den FIN!?! =D Nu HAR jag inte mycket BLÅTT i Hemmet överhuvudtaget, och ÄR ingen "blå människa" (till skillnad från vissa ANDRA som ju ÄLSKAR blått och gärna inreder sitt Hem med den färgen...;-)) men jag kan i detta fallet överleva den blå texten...;-) Det är så KUL när man kan göra små fynd i tillvaron! =D

Trolda - With Weekly Report And Happiness  =D

Kommentarer
Postat av: Sara - Zassi

Åh vilket härligt söndagsväder du bjuder på! Här regnade det HELA dagen och idag är det inte mycket bättre.



Underbar auktionsfynd! Ett verkligt fynd tycker jag med tanke på priset :)



Ha en skön fortsättning på veckan!

Kramkram//Sara

Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Jättesnyggt fynd, och i vilket gott skick!

2009-06-15 @ 12:56:29
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Poppins

Vilket fantastiskt fynd! Jag är BLÅ av avundsjuka! :)))

2009-06-15 @ 20:22:33
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com
Postat av: Joakim

Hejsan hoppsan! Joakim Forsberg heter jag och är en 19-årig nybliven Student som på fritiden bloggar flitigt och även sysslar med att göra bloggdesigner.



Jag söker dagligen nya bloggar som jag vet bara väntar på att få bli omgjorda och uppiffade. Just därför undrar jag ifall du skulle vara intresserad av en ny bloggdesign? Jag tar 100:- för en ny header (den stora saken ovanför bloggen) och 150:- för att göra om en hel blogg. Tycker du att det låter intressant?



Släng isåfall iväg ett mail till: [email protected] så kan vi tillsammans komma överens om något till just Dig! Är du nyfiken på mina tidigare jobb? I så fall kan du klicka dig in på min blogg och under kategorier trycka på "Bloggdesigns". Jag hoppas att du tar ditt förnuft till fånga och hör av dig.



Om inte, så önskar jag dig en fortsatt trevlig dag och så hoppas jag att du får en bra sommar :)



Med vänliga hälsningar / Joakim

2009-06-16 @ 04:25:11
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon lilla Trolda! Just nu i skrivande stund skiner solen över lilla huset i Trönö, men annars har här regnat och åter regnat! Tröstrikt att skåda din vackra blå himmel och kryddstället! Sicket fynd! Precis som din Puff! Jag har nån liknande Puff jag också - men den bor nånstans på vinden!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-16 @ 07:14:30
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Milla

Åh vilket fynd!!! Där gjorde du ett klipp! Pricken över alltihop är ju att det är blått...hihi...

Ja den söndagssolen satt fint, hoppas det håller i sig hyfsat över midsommar nu!

Kram

2009-06-17 @ 00:14:32
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Inga M

Såna där lådor är himla praktiska egentligen, åtminstone om man lagar mycket mat och vill ha de vanliga ingredienserna lätt tillgängliga.

2009-06-17 @ 07:14:11
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det fyndet skulle jag också kunna tänka mig.

Kram Ingrid

2009-06-20 @ 15:13:11
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback