Möbel-Fynd =D

 
Perfekt i storlek och form för ändamålet "Mys-Läs-Hörna", placerad bredvid fåtöljen i vardagsrummet,  tycker jag denna på annons nyinförskaffade lilla möbel är =D Här skall mina Favorit-tidningar få ligga, liksom Boken jag för stunden läser, och så vill jag alltid ha färska Blommor och Ljus ovanpå. En plats att NJUTA på med andra ord!
 
Den blev min för 250 kronor och det tycker jag är ett trevligt pris =D Den ÄR delvis vit, men skall bli HELT vit i samma nyans som de övriga möblerna i rummet. Hellre då matcha med lite färg på DETALJER, såsom kuddar och plädar, i den övriga inredningen.
 
Det är så kul när man kan göra små fynd i vardagen...När man upptäcker en annons, ringer säljaren och sätter sig i bilen för att nå målet, och finner att man mycket väl kan tänka sig att husera saken i fråga i sitt eget Hem. Det sätter onekligen lite krydda på vardagen! =D

Trolda - "Finder" =D

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Tack för dina rara ord hos mig!

Ja, jag tyckte också att Bygglov verkligen var på rätt plats den här gången! Det är dom ju oftast men lite mer nu! Dom skulle vara hjärtligt välkommen hit också!

Så fint du får det! Så mysigt!

Koltrasten - slår mig nu att den har jag inte sett på hela vintern i år! Knepigt....

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Nina

Mmm... mums, vackert!



Ska också börja leta "fynd" då jag flyttar till större bostad tillsammans med mina två vovvar och Jägarn.

2009-03-18 @ 10:12:14
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Laijnen

Hej där! Oj va tiden går, jag har kikat igenom dina blogginlägg, vilken fin katt ni har på ert jobb, kristallkronan påminner väldigt mycket om den som min mormor hade, jättefin :-)



Snart är nog våren här tror du inte, även jag har hört fåglarna kvittra som bara den. De gillar vi!



Kram Kicki

2009-03-19 @ 15:50:52
URL: http://laijnen.wordpress.com
Postat av: Ragnvi

Hi, hi! Surbältan tackar för erbjudandet! Skulle nog funka jättebra att bo hos lilla Trolda ett litet tag, men som sagt; såå långt bort!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-19 @ 21:20:34
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Poppins

Ja, fynd piggar verkligen upp! Trevligt bord du fyndade och allt ska verkligen inte vara vitt. Det behövs lite kontraster i ett rum. Jag kan tycka helvita rum är svalt vackra, men jag skulle inte vilja leva så. Det skulle kännas opersonligt och för kallt.

kramar från Poppins

2009-03-22 @ 08:09:46
URL: http://poppinstradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback