Söndagsbilden

 
Veckans "Söndagsbild" är tagen i motljus i sen eftermiddagstimma, men man kan ändå se att det i stort sett är en molnfri Himmel som bjuds. Och vädret har verkligen varit härligt denna helg och man känner verkligen att Våren tar för sig mer och mer nu...Temperaturen visar på kanske sex-sju grader i skuggsidan och i Solen har det varit betydligt mer! Ett helt perfekt väder att ha "VÅRMARKNAD" på =D 
 
Och det är precis vad vi haft på mitt arbete i helgen -  "VÅRMARKNAD"!  Massor av människor kom på besök och Blomsterförsäljningen tog verkligen fart i det vackra vädret. Jag visar några bilder från vår härliga utomhusmiljö som många tyckte var väldigt trivsam och inspirerande =D
 
Härliga gula Primulor lyser upp...
 
Gult, gult och gult...Fler Primulor samsas med gula Hyacinter, Påskliljor och Penséer. Visst blir man sugen på att börja plantera nu!?!
 
Som synes gillar vi att jobba och dekorera med MOSSA på mitt arbete...Och som här tillsammans med vinröda toner gör det sig riktigt fint tycker jag.
 
Och efter helgens arbete skulle jag gärna slå mig ned i denna ursöta lilla Trädgårdsgrupp med Blommor på, där väl HAMMOCKEN är alldeles särskilt söt...:) Ja, helgen var alltså väldigt intensiv och rolig med många trevliga och inspirerande möten, och vi känner oss verkligen nöjda med vårt arbete och kan väl nu med gott samvete sätta oss till ro en stund i soffan =D

Trolda - With Weekly Report And Flowers =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade gärna kommit till er vårmarknad! Så mycket inspiration man hade fått. Har dock njutit av våren utomhus i trädgården och började med att klippa de första rosorna. Skönt att få börja använda lite "trädgårdsmuskler" igen.

kramar från Poppins

2009-03-29 @ 19:25:40
Postat av: Ingrid

Gula blommor är vår tycker jag.

Det gamla stora hjulet var fint med mossan

den skulle jag vilja göra och ha i trädgården.

Fina tips

Kram Ingrid

Postat av: Zassi - Sara

Åh herregud så mycket fin.

Gillar extra mycket vagnshjulet med mossa på =)



Ha det allra bäst!

Kramkram

2009-03-30 @ 12:46:59
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Zassi - Sara

Förresten så gillar jag alla marschallhållare oxå.

Ojoj.. vilken inspiration jag får.



Hmmm... skuggplanteringar? har du nåt bra tips?

Framsidan har jag lust med finfina blommor men där är skugga från kl 10.00 och framåt..

Ja nu har jag ju en halvmeter snö så det är inte aktuellt än. Men typ i juni eller så :)



Kramiz

2009-03-30 @ 12:48:52
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Fasiken att det är så långt till dig o din affär! Ser helt underbart ut!! Och visst är det lite mer ljus i din söndagsbild också!?

Resekostnaderna är lösta! Jag hade väl inga större problem denna gången men det finns ju andra fattiga stackare!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-30 @ 19:05:00
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Zassi - Sara

Det låter ju alldeles lysande!! Jag hör av mig igen om en sisådär 2 MÅNADER! Japp, kan tro att det blir där nånstans skuggsidan får plusgrader oxå :) hihi



kramkram

2009-03-30 @ 21:04:59
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Måste in o kika igen...suckar!

Tack för inbjudan, vem vet vad den här sommaren för med sig!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-31 @ 06:33:07
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback